Joi, 23 octombrie, începând cu ora 19.00 la sediul IAA Romania, IAA Young Professionals revine cu o ediție specială a Serii YP dedicată sportului, managementului acestuia și performanței sportive.
Întâlnirea îi are ca invitați pe Răzvan Burleanu – Președinte FRF, Mihai Bârsan – VP Marketing Ursus Breweries, Georgiana Miron – Director Marketing și Comunicare Groupama Asigurări, Alex Găvan – alpinist de mare înălțime și Radu Restivan – Sports PR Manager Dăescu Borțun Olteanu, care ne vor vorbi despre despre urcușurile și coborâșurile din marketingul sportiv.
Sportul este un produs care are nevoie de marketing și de o promovare pe măsură într-o piață pe care există o cerere foarte mare pentru succes. Cum gestionăm deci succesul sau eșecul? Cum vindem performanța? Cum capitalizăm pasiunea și perseverența? Cum arată marketingul succesului?
Fotbal, tenis, box, alpinism sau atletism, toate au un lucru în comun: acela că, oricare ar fi disciplina sportivă în cauză, aceasta trebuie tratată ca un produs pentru a i se asigura o strategie de marketing de succes. Marketingul sportiv este unul complex și are misiunea dificilă de a gestiona atât succesul, cât și momentele în care performanța nu atinge cele mai înalte cote.
Așadar, pe 23 octombrie la Sediul IAA România (Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act), tinerii din marcomm și cei pasionați de acest domeniu sunt invitați la încă o întâlnire din seria evenimentelor marca Seara YP: Marketingul succesului.
Pentru confirmarea prezenței vă rugăm să folosiți formularul de înregistrare de pe www.iaayp.ro/mksportiv. Participarea este gratuită, însă locurile sunt limitate!