Yan Claeyssen
Editura Polirom
E-mailul – acel instrument vazut ca portita de salvare pentru multe companii. Editura Polirom propune o lucrare dedicata complet Marketingului prin e-mail – instrument de prospectare, fidelizare si informare, carte recomandata de PRwave.
"Conform Institutului de Cercetare Forrester, peste 35 de miliarde de e-mailuri sunt trimise in fiecare zi, 40% dintre e-mailurile solicitate sunt deschise si citite, campaniile bune ating o frecventa a clicurilor de 10%, iar 40% dintre utilizatori isi schimba adresele de email o data la doi ani…" (p. 9)
Pe cat de simplu pare, pe atat de greu e deseori sa se includa e-mailul intre mijloacele de comunicare. Care sunt insa pasii ce trebuie urmati? Ce se recomanda sa se realizeze si ce nu? La acestea si la multe alte intrebari aflati raspunsul din Marketingul prin e-mail. Lucrarea se constituie din prezentarea foarte documentata a informatiilor teoretice si din exemple concrete care le sunt de ajutor atat celor ce se ocupa de marketing si, mai ales, vanzari in cadrul companiilor, cat si celor ce doresc sa stie cum pot sa creeze o strategie de e-marketing eficienta.
Din cuprins va amintim: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct • Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail • Cuvintele care vind • Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail • Un caz tipic: jocurile-concurs • Analizarea si segmentarea adreselor • Crearea si realizarea mesajelor eficace • Marketingul viral activ • Simplitate si vizibilitate
Va invitam sa cititi cartea si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}