Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura Polirom
"Ce ne poate pune la dispozitie marketingul direct multicanal si cum il putem utiliza cel mai bine? Ce costuri au aceste operatiuni si ce rentabilitate?" (p. 25) – iata intrebarile la care raspunde prima parte din carte, oferind o sumedenie de informatii interesante. Partea a doua se concentreaza pe fidelizare si pe client, aratandu-se si ca "nu toti clientii sunt la fel in privinta fidelizarii, ca valoarea rezultata dintr-un program de fidelizare se echilibreaza pe doua dimensiuni, una afectiva, alta economica." (p. 151). Intrucat "un demers de marketing direct multicanal nu se face improvizand" trebuie vazut: "care sunt etapele esentiale peste care nu trebuie sa se sara? Ce capcane trebuie evitate? Cum va organizati in plan intern? Ce trebuie sa externalizati? Cum poate fi optimizat bugetul?" (p. 233) – iar la toate aceste intrebari raspunde partea a treia a lucrarii.
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului de Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet, lucrare recomandata de PRwave, se constituie intr-o carte utila celor ce se ocupa direct de acest segment al marketingului, lucrare interesanta atat pentru cei aflati la inceput de drum, cat si pentru cei cu experienta. Informatiile sunt foarte bine structurate si sunt de asemenea incluse multe scheme si exemple. Veti afla date care va vor putea ajuta in activitatea de zi cu zi.
Va invitam sa cititi aceasta lucrare si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}