Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marketingul digital castiga teren

Darius Tulbure
Copywriter
Jumpeye Creative Media

Dupa explozia internetului de la inceputul anilor 2000, a inceput sa-si faca aparitia sporadic si timid o noua forma de comunicare: interactiunea in mediile online. Aproape orice firma care se respecta avea site, creat de propriii angajati sau de vreo mica firma specializata in domeniu. Nu se putea vorbi insa de o strategie de comunicare inchegata, nu se putea vorbi de marketing digital.

Digital Marketing = reprezinta procesul de promovare a produselor si serviciilor prin intermediul canalelor de distributie digitale cu scopul atingerii publicului tinta intr-un mod relevant, personal si eficient din punct de vedere al costurilor. Instrumentele online includ produse si servicii digitale in general, iar in particular: telefoania mobila (sms/mms), panourile publicitare digitale, clipuri video, si alte aparate digitale interactive folosite in marketingul viral. {viewonly=registered,special}Cu timpul lucrurile s-au schimbat, website-urile au devenit tot mai spectaculoase si usor de utilizat, s-a dezvoltat o adevarata industrie a publicitatii online, au aparut primele afaceri 100% pe internet, blogurile si motoarele de cautare s-au transformat in veritabile mijloace de promovare s.a.m.d., facandu-si aparitia marketingul digital – un domeniu in plina expansiune in prezent.

Dar ce a determinat aceasta schimbare? Ce i-a determinat pe intreprinzatori sa prefere o campanie de marketing digital unui simplu website?

In primul rand s-a schimbat piata IT. Tehnologia s-a dezvoltat spectaculos, preturile au scazut si tot mai multe persoane fizice si juridice au inceput sa utilizeze zilnic internetul si mediile mobile. In al doilea rand s-au schimbat mentalitatile. Antreprenorii au devenit tot mai informati, tot mai constienti de oportunitatile nelimitate pe care comunicarea in mediile digitale le ofera si tot mai atrasi de avantajele incontestabile ale marketingului interactiv. In al treilea rand, au aparut primele „agentii digitale”, adica primele firme specializate in marketing online. Acestea au inteles ca marketingul digital reprezinta un raspuns la multe dintre problemele cu care se confrunta companiile pe piata si au reusit sa-l formuleze cat mai clar si explicit.

Campanii de digital marketing au fost folosite in sistemul bancar (MasterCard), la fel si in industria auto-moto (Honda), chiar si in campanii de strangere de fonduri www.act4trees.com

Una dintre pionierele marketingului digital in Romania este compania Jumpeye Creative Media. Infiintata in 2002 ca o firma de web design si web development, Jumpeye a reusit sa acumuleze pana la inceputul anului 2007 un bagaj de experienta foarte valoros, colaborand in aceasta perioada atat cu firme din tara cat si cu companii din diferite colturi ale lumii. Acest lucru i-a permis ca in anul 2007 sa se repozitioneze pe piata ca fiind o companie de marketing digital, dezvoltand de la A la Z campanii de promovare online pentru clientii sai.

Domeniul online este in continua schimbare. Asteptarile si nevoile clientilor la fel. Este de datoria Jumpeye si a celorlalte firme din domeniu sa fie receptive la aceste schimbari si, printr-o atitudine proactiva, sa le transforme in oportunitati de piata.

Case study Proges{/viewonly} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.