Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marketingul adresat femeilor

Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial
Marti barletta

Editura Brandbuilders

S-a trecut de mult de perioada cand femeia nu avea propria sursa de venit si bani de cheltuit. S-a constatat de asemenea de ceva vreme ca in marea majoritate a cazurilor, femeia este persoana care gestioneaza banii gospodariei. Femeile cumpara – si adora sa faca asta cat mai constant – dar mai este cineva care nu stie acest lucru?

Sunt insa poate multi cei ce nu stiu ca exista totusi diferente semnificative intre sexe care influenteaza dramatic procesul de cumparare. Autoarea prezinta aceste diferente – inclusiv cu exemple din numeroase studii realizate de-a lungul timpului.
Stiati de pilda ca foarte important in procesul de cumparare si post cumparare este ca femeile recomanda? Castigati astfel un client care va recomanda pe termen lung, o persoana care “vinde” produsul ori serviciul in cauza intr-un mod special. Acesta este insa un mic exemplu din cele foarte multe lucruri interesante pe care le veti afla din cele 400 de pagini ale cartii. Marketingul adresat femeilor este o lucrare structurata in patru parti si anexe. Sunt numeroase capitole ordonate logi astfel ca in cele 400 de pagini se dezvalui treptat deopotriva partea teoretica si elemente practice, exemple si tehnici care pot fi de folos foarte multora.

Autoarea prezinta modelul de marketing Gender Trends care este infatisat la nivel general la inceput si detaliat ulterior. Marketingul adresat femeilor este o carte pe care o recomand nu doar oamenilor de marketing – fie ei barbati ori femei – ci si tuturor celor care doresc sa inteleaga mai bine femeile si barbatii (si, implict, sa afle modalitatile in care pot interactiona mai bine). Poate parea superficial, insa explica foarte multe. Poate parea simplu, dar este de fapt complex.

Sunt diferente care pot parea minore. Sunt moduri diferite de a gandi si de a actiona. Sunt metode diferite de achizitie a unui produs. Pentru succesul afacerii este bine sa le cunoasteti pe toate acestea pentru a putea obtine, in final, o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial.

Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro  si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.