Comunitatea de marketing din Romania se va reuni pe 13 – 14 iunie la cea de-a cincea editie a evenimentului Marketing360 pentru a discuta despre noile perspective si oportunitati care pot aduce valoare in campaniile de marketing ale companiilor.
Pe parcursul celor doua zile de conferinte si seminarii desfasurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, participantii vor descoperi tendinte de ultima ora, cele mai bune practici, dar si cele mai inspirate abordari pentru reconsiderarea relatiei dintre consumator si brand.
Pe langa interactiunea cu expertiza locala, participantii vor avea ocazia sa discute strategii de marketing cu specialistul belgian Stefan Kolle, Partner, Futurelab. Kolle este fondator al Futurelab si Membru al Technical Advisory Board in cadrul Akshaya Patra Foundation. Expert in customer centric marketing, social media si strategie, in ultimii 20 de ani a fost antreprenor, CEO si a avut oportunitatea de a lucra cu echipe de experti pentru BAT Japonia, Heineken, Philips, Piraeus Bank, JTI Ucraina etc.
Prima zi a evenimentului, 13 iunie, va include o serie de conferinte despre provocarile din marketingul actual desfasurat inca pe o piata tulbure. Invitatii vor prezenta noi concepte de promovare, discutand trecerea de la instrumentele clasice de marketing la promovarea in era digitala, dar si solutii la problemele cu care oamenii din domeniu se confrunta frecvent.
Pe 14 iunie, in cea de-a doua zi, profesionsti cu experienta vor sustine 2 workshopuri intensive: Digital Masters, despre ultimele tendinte si solutii de promovare in mediul online, si Loyal Customers, despre fidelizarea consumatorilor.
Panelul de vorbitori din prima zi va fi completat de Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions, Marko Njavro, Director de Marketing, Bergenbier SA, Traian Nastase, Online Project Manager, GfK, Mihai Seceleanu, CEO & Founder, InternetCorp.
In cadrul evenimentului GfK Romania va oferi rezultatele studiului „Cat investesc companiile in social media”, prezentand gradul de implicare al companiilor in retelele sociale, cum isi aloca bugetele pentru acest mediu, cu cat a evoluat si cum va creste volumul activitatilor in social media anul acesta.
La sfarsitul zilei de conferinte, Evensys va organiza alaturi de Leo Burnett cea de-a unsprezecea editie a concursului Cannes Predictions, evenimentul care se adreseaza tuturor celor care doresc sa-si testeze talentul si intuitia in a ghici lucrarile cu cele mai mari sanse de castig la cel mai important concurs de publicitate dedicat creativitatii: Cannes Lions.
Detalii complete despre programul intregului eveniment, vorbitori si inscriere sunt disponibile la adresa: www.marketing360.ro.