Ce strategii au la dispozitie managerii de marketing intr-o epoca digitala conturata pe fundalul incertitudinii economice? Specialisti locali si internationali in marketing, advertising, online si research vin pe 15-16 iunie la cea de-a treia editie a evenimentului Marketing360 pentru a discuta despre noile perspective si oportunitati care pot aduce valoare in politicile de marketing ale companiilor. Pe parcursul celor doua zile de conferinte si seminarii desfasurate la Crowne Plaza Hotel, participantii vor descoperi tendinte de ultima ora, cele mai bune practici, dar si cele mai inspirate abordari pentru reconsiderarea relatiei dintre consumator si brand.
Brandingul si pozitionarea in acord cu noile cerinte de pe piata sunt componente care trebuie avute in vedere in orice decizii strategice de marketing. Cu peste 17 ani de experienta in branding, Emma Beckmann – Senior Client Director, Landor Associates, Hamburg, vine la Marketing360 in calitate de key-note speaker pentru a vorbi despre tactici inovatoare utile in campaniile de branding.
Printre ceilalti invitati la conferinta se numara nume importante precum: Paul Markovits – Marketing Director, Heineken Romania, Daniel Pana – Marketing Director, BCR, Felix
Tataru – General Manager, GMP Group, Radu Florescu – Managing Director, Saatchi & Saatchi, Adina Vlad – Managing Partner, Unlock Research, Radu Ionescu – Managing Director, Kinecto, Bogdan Nitu – General Manager,Webstyler, Marius Pahomi – Head of MEC Interaction at Mediaedge:cia, Adina Vasilescu – Internet Publisher, Sanoma Hearst Romania, Alexandru “Tzugu”Dumitrescu – Associate Creative Director, McCann Erikson sau Raluca Oprescu – Brand Consultant, BrandBody.
Prima zi a evenimentului, 15 iunie, va consta intr-un set de conferinte si dezbateri despre provocarile din marketingul actual desfasurat inca pe o piata tulbure. Invitatii vor aduce in plus idei si tehnici alternative de promovare, cu tactici de intrare a brandurilor pe teritoriul 2.0 si de abordare a consumatorului devenit digital, dar si solutii salvatoare in cazul greselilor care apar frecvent in procesul de marketing.
Pe 16 iunie, in cea de-a doua zi, profesionsti cu experienta vor sustine 2 workshopuri intensive despre cele mai eficiente sisteme alternative de marketing de ultima ora: digital marketingul si marketingul cu focus pe cel mai valoros client al multor companii: publicul-feminin.
Marketing 360 va gazdui la finalul primei zile cea de-a 9-a editie a concursului Cannes Predictions. Organizata de Evensys si Leo Burnett, competitia este deschisa tuturor celor care vor sa-si testeze talentul si intuitia in a sesiza executiile cu cele mai mari sanse de a castiga la festivalul de publicitate Cannes Lions. Castigatorul va fi rasplatit de Leo Burnett Romania cu un bilet de intrare la Cannes Lions 2011, alaturi de cazare si transport la eveniment
Detalii complete despre programul intregului eveniment, vorbitori si inscriere sunt disponibile la adresa: www.marketing360.ro.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}