consideraţii asupra unor procedee imagologice în Marketing
Ovidiu Bufnilă
brand sniper
Sex Torpila Brand
Protecţia informaţională a Brandurilor Personale din lumea afacerilor, din lumea politică, din lumea VIP-urilor trebuie să ţină seama de toate aspectele legate de Sex Torpila Brand. O astfel de torpilă are un efect devastator asupra liderilor politici, asupra greilor oameni de afaceri, asupra ofiţerilor şi asupra VIP-urilor. Fiecare are un grad diferit de vulnerabilitate. Cei mai tari Lideri din toate timpurile au avut ca slăbiciune o Sex Torpila Brand. Sarcina unui adevărat Brand Sniper e să ia în calcul o asemenea ipostază. Dacă lucrezi ca Brand Sniper pentru o companie, va trebui să defineşti toate posibilele agresiuni gen Sex Torpila Brand. STB-urile sunt extrem de periculoase în războaiele brandurilor. Un asemenea STB, creat de firma concurentă şi încorporat inteligent diferitelor formate pe care le are brandul respectiv pot avea un puternic efect de ancorare şi apoi de dezlocuire asupra propriilor branduri.
{viewonly=registered,special}Sex Bazooka Brand
Sex Bazooka Brand e o altă armă periculoasă cu care nişte buni profesionişti pot să-ţi dea peste cap Brandurile aflate pe piaţă sau Brandurile care evoluează în lumea politicii. SBB-urile sunt selecţionate şi construită cu grijă de profesioniştii adversarilor. Ele pot acţiona asupra comportamentelor consumatorilor, asupra Liderilor, asupra oamenilor de afaceri, asupra clienţilor comerciali. E greu să identifici un SBB într-un format de Brand. Uneori poate fi un gingle, alteori poate fi un SBB strecurat în privirea unui personaj dintr-un video clip publicitar. Şi printurile pot avea încorporate SBB-uri. Un Brand Sniper bine antrenat poate idetifica pericolul după analiza atentă a platformelor de marketing folosite de adversari.
Sex Sword Brand
Sex Sword Brand este una dintre cele mai perverse construcţii imagologice cu care un adversar te poate lovi. Se bazează în prealabil pe comportamentul feminin al maselor şi urmăreşte o lovitură unică de tip MUSASHI. Cel care procedează aşa se foloseşte de propriul tău public fie el format din electori, consumatori, clienţi comerciali, alte genuri de public potrivit naturii tale, poziţiei tale, specificului tău. SSB-urile de acest gen sunt construite extrem de inteligent. Lovitura vine de la propriul tău public. Lovitura este construită potrivit Enciclopediilor Feminine în care găsim diverse ancore antropologice.
Sex Secret Brand
Holdingurile, companiile şi firmele se trezesc dintr-odată în fundul gol în timpul celor mai mişto promoţii. Adversarii ştiu totul despre secretele promoţiei. Consiliul local nu votează o autorizaţie chiar cu cinci minute de demararea promoţiei. Cineva descoperă că publicul e format de fapt, în proporţie de 89%, din CHEAP BRAND, oauu, cum e ne-a scăpat? Managerii sunt şi ei în fundul gol, băieţii de la marketing nu îneţeleg ce se întâmplă cu brandul lor care e moale, slab, pipernicit de parcă toata vlaga i s-a scurs într-un minut din formatul minuţios construit fie el tub, butelie, caroserie. Cine ne-a făcut arşice, se întreabă marketerii bulbucându-şi ochişorii? EA! EA şi-a făcut de cap cu minţile lor! Au avut-o permanent în MINTE. Răpitoare, perversă, ademenitoare. A fost acolo în MINTEA lor tot timpul pregătirii promoţiei. Dar cine a virusat MINTEA marketerilor? Cine a virusat MINTEA managerilor? Cine a construit această virtualitate ameţitoare, iubăreaţă? Şi cînd a fost introdus acest SSB mortal? La un ceai? La un business lunch? La un party? VIRUSUL a fost tot timpul în Centrul de operaţiuni. Numai un Brand Sniper putea s-o facă! Numai un BRand Sniper poate virusa Mintea Cuiva Anume. MCA-urile sunt construcţii magice. Un Brand Sniper poate virusa o MCA cu mulţi ani înainte de a se produce clikul. Asta înseamna că un Brand Sniper Superprofesionist POATE LOCA o ţintă în timp. Oauuu, e Science Fiction? NU. E superbia Artelor Militare. Marketeri, MARKETINGUL TREBUIE SĂ VÂNDĂ PRODUSUL! LIDERI, MARKETINGUL POLITIC TREBUIE SĂ CÂŞTIGE ALEGERILE! În rest? Hm. În Era Complexităţii nu se iau prizonieri pe nici un front de marketing. Cei care se dedulcesc, se duc la fund. Pentru că deja sunt LOCAŢI.
Sex Pistol Brand
SPB-urile sunt întodeauna în acest loc. Nu le vede nimeni. Nu le simte nimeni. Ele trag din poziţii imposibile. SPB-urile se regăsesc la finalul şedinţelor de partid. SPB-urile sunt acolo când negocierile iau o întorsătură neaşteptată. SPB-urile tulbură MINŢILE marketerilor. Nu au milă. Le găseşti în apropierea startului. Fiecare Brand are un SPB în preajmă. Firmele concurente îţi trimit uneori câte un SPB. Numai un Brand Sniper cu experienţă poate identifica un SPB în declaraţiile concurenţei sau în interviurile ei. Numai un Brand Sniper experimentat poate detecta un SPB în tumultul angajărilor de la holdingul advers. SPB-urile tulbură minţile parlamentarilor. Se află acolo, în sala de şedinţe. Circulă nestingherite dintr-o minte într-altă minte. Fac schimburi de mesaje cifrate. SPB-urile iau diverse forme. Un adevărat Brand Sniper trebuie să simtă momentul ăsta. E cel mai grav, e cel mai important. E crucial.
Sex Gun Brand
SGB-urile sunt publice. Pot fi funduleţele ademenitoare care se fâţâie pe holurile Parlamentului. Poţi descoperi un SGB în întrebările-capcană ale celor mai perverşi jurnalişti. Le poţi descoperi într-un comunicat de presă. Le poţi descoperi la toaletă. Au o predilecţie nebună pentru reviste, pentru printuri, pentru tabluri, mash-uri, afişe, discuţii deocheate. SGB-urile acţionează la vedere. Culmea, la vedere! Sunt glume sexoase. Sau bancurile fără perdea. SGB-urile fac striptease în văzul lumii, dezleagă limbile marketerilor. Am descoperit asta, marketerii devin limbuţi în faţa unor SGB-uri, teribil de limbuţi. Numai un Brand Sniper poate salva un Lider de la mrejele perverse ale unui SGB inteligent targetat. SGB-urile sunt produse pe bandă rulantă în toată lumea. YouTube e plin ochi de SGB-uri. VOCILE lor sunt devastatoare. SGB-urile dublează vedetele, crainicile TV, virusează femeile mishto din politică. SGB-ul este de fapt o ACŢIUNE. Tocmai de aceea, un Brand Sniper adevărat trebuie să identifice Preludiul unui SGB. SGB-urile pot fi trimise cadou de adversarii politici sub formă de negocieri, se regăsesc în acel time out ticălos, se află fără doar şi poate în crizele pe care managementul crizelor nu-l poate rezolva în nici un fel.
Sex Total Brand
Sex Total Brand. Coming Soon. Sex Total. Cel mai periculos. Cel mai pervers. Cel mai total. Cel mai ucigător. Sexul Sexului. Sexul Sexurilor în Marketing, Branding, Leadeship, Public Relations, Advertising. Toată suflarea vrea sex în draci. Toţi vor poziţii noi, scheme noi, plăceri nesăbuite. Toţi sunt înnebuniţi după sex de toate culorile, de toate felurile, printre saci de faina într-o moară părăsit, într-un garaj vechi sau în Biroul Oval. Sex Brandurile sunt peste tot, ochioase, siropoase, focoase. Fiecare Brand are ceva sexi în el, o alungire, o protuberantă, un desant. Orice desant aerian are în el ceva sexi. Elicopterele au mişcări lascive aducând plăcerea nebună a acţiunii. Profesioniştii din Brand Force ştiu asta foarte bine. Brandul Personal fără Magie şi Sex pare o construcţie ridicolă şi lipsită de sens. Celularul tău are o formă de scoică, ah ce pitulice obraznică, rozalie, înnebunitoare. Dar scrumieră de pe biroul tău de mahon are şi ea o formă de pitulice zburdalnică. Dar oare schimbătorul de viteze de la automobilul tău focos nu e un falus dezmierdat la fiecare semafor, aşa, în văzul lumii? Brandul Personal are o magie a lui, are zvâc, are notorietate, creşte, se bucura de succes, se maturizează şi în cele din urmă intră în penumbră. De ce să te supere asta? Căderea în penumbra a unui Brand Personal poate surveni într-o clipă. Cum poţi împiedica asta? Să fii mereu în lumina reflectoarelor. Să-ţi fructifici poziţia în clasament. Să urci în clasament. Să devii om de succes. În orice domeniu. În domeniul în care excelezi. În domeniul care ţi-e drag. În domeniul care ţi-e potrivit. Vine o vreme în care ai nevoie despecialisti. Alege-ţi specialiştii de branding pe măsură. Nu te zgârci. Învaţă să ceri ce trebuie să ceri. Nu te da grande. Lasa specialistul să lucreze, oricare ar fi acel profesionist de branding. Romanii se dau mari că se pricep la toate. Mare prostie. Eroare istorică! Tu ocupă-te să fii un Brand Personal de SUCCES şi lasă-i pe profesionişti să lucreze în taina la dezvoltarea, maturizarea, echilibrarea şi reechilibrarea brandului. Trăim în Era Complexităţii. Pe câmpul de lupta intra mereu în scena noi branduri puternice: branduri personale, branduri de firma, branduri de eveniment, branduri de ţară, branduri geostrategice, multe alte categorii de branduri de la branduri din astrologie la branduri din escatologie. Tzunami este brand aşa cum cum ciclonul Vera este şi el un brand. Sau cometa Mozart. NU UITA însă: ORICE fel de Brand eşti, într-o bună zi vei deveni ŢINTA! Vei ajunge să fii ŢINTA în Branding War. Şi atunci nici o Saftoiu, nici un Pavel şi nici o Zavoranu nu te va putea scoate teafăr de pe câmpul de lupta pervers din Branding War. Numai adevăraţii profesionişti din Branding Force sunt capabili să te ducă spre podium.{/viewonly}
{mosloadposition user10}