Pe 6 şi 7 octombrie, cea de-a 6-a ediţie a Marketing Research & Trends, eveniment cu tradiţie în industrie, aduce în acelaşi loc brand manageri de top, oameni de research, dar şi profesionişti cu vechime în comunicare.
Punem pe masa discuţiilor cele mai importante trenduri în piaţă, de la cele care vizează comportamentul consumatorului, trenduri în comunicare, până la trenduri care acţionează în cele mai importante industrii: FMCG, servicii şi bunuri durabile, retail sau tehnologie, toate pentru o bună comunicare cu publicul ţintă.
Printre vorbitori îi vei găsi pe: Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Mihai Bârsan (Ursus Breweries), Daniel Enescu (Millward Brown România), Răzvan Mătăşel (Arsenoaiei & Mătăşel), Cristina Miclea (Albalact), Valentina Vesler (Valvis Holding), Iulia Carabas (Uber), Ştefan Chiriţescu (Ogilvy România), Raluca Iacob (Publicis Bucharest), Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Ioan Simu (Mercury Research), Dan Petre (D&D Research), Bogdan Niţu (Webstyler), Claudiu Dobriţă (FCB Bucharest), Dragoş Stanca (ThinkDigital România), Cătălin Teniţă (TreeWorks – Zelist / Facebook Monitor).
Informaţii complete despre program şi speakeri şi despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toţi cei care se înscriu până la data de 23 septembrie este disponibil un preţ cu o reducere de early bird, de 15%.
Marketing Research & Trends 2015 este structurat pe două zile, cu câte o secţiune de conferinţă a câte 3 paneluri şi cu un workshop aplicat susţinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului, prin Rodica Mihalache şi Diana Ionel. Ele vor aborda tema experience map research pentru a genera performanţă în digital, pe 7 octombrie.
Prima zi de eveniment, 6 octombrie, începe cu un panel în care researcheri şi sociologi definesc contextul actual al consumatorului, punctând insight-urile din cercetarea de piaţă care îi conturează profilul şi îi influenţează comportamentul. Vorbim despre schimbări în comportamentul consumatorului şi trigger-ele care le-au determinat, consumul de media în contextul fragmentarii device-urilor de pe care poate fi accesată şi cum ar trebui să răspundă brandurile la aceste schimbări. Partener de know-how în cadrul acestui panel este ISRA Center, prin Alice Mihai şi Ioana Bobe.
Urmărim firul discuţiilor şi dezbatem trendurile în FMCG. Cel de-al doilea panel vizează evoluţia comportamentului consumatorului pe acest segment de produse, trendurile care influenţează piaţa şi modul în care brandurile le-au integrat în comunicarea cu publicul ţintă.
A treia serie de discuţii abordează trendurile actuale în marketing şi comunicare şi are ca amfitrioni 4 profesionişti cu experienţă vastă în industrie: Mihai Bârsan, Bogdan Naumovici, Claudiu Dobriţă şi Bogdan Niţu. Aceştia vor discuta despre ce influenţează comportamentul consumatorului şi mijloacele de comunicare cu el, modul în care tehnologia schimba canalele şi mesajele de comunicare, precum şi trenduri în marcomm privite dintr-o perspectivă 360.
Cea de-a doua zi a evenimentului, 7 octombrie, începe cu un panel dedicat sectorului de bunuri de larg consum şi servicii. Vei afla trendurile în piaţă, în comunicare sau în comportamentul consumatorului care guvernează brandurile din această categorie, precum şi best practices pentru integrarea lor în strategia brandului.
Discuţia continuă prin abordarea trendurilor care influenţează sectorul brandurilor din retail, de la evoluţia comportamentului consumatorului la strategii de marketing cross-channel.
Ultimul panel al conferinţei vizează trendurile în tehnologie şi modul în care acestea pot fi integrate în activităţile de marketing de zi cu zi. Vorbim despre performance marketing, social media insigts, mobile centric communication şi multe altele.
Marketing Research & Trends 2015 se încheie cu un workshop cu prezenţă restrânsă susţinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului.
Informaţii complete despre program şi despre participarea la conferinţă sunt disponibile pe site-ul oficial.