Pe 15 și 16 mai are loc Marketing Research Conference 2013, cel mai important eveniment al industriei locale de cercetare de piață, ajuns la ediția a patra. Tema de anul acesta a conferinței, shopper marketing, a fost determinată de interesul crescut al companiilor către înțelegerea comportamentului de cumpărare și pe concentrarea activităților de marketing ale brandurilor cât mai aproape de punctul de cumpărare.
În cadrul evenimentului se vor puncta câteva aspecte esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor, pornind de la evoluțiile în comportamentul de consum din ultima perioadă până la schimbările în comportamentul de cumpărare și modul în care cercetarea de piață le poate transforma în informații valoroase pentru branduri.
Pentru a acoperi cât mai divers această tematică, am invitat 19 vorbitori locali si internaționali din departamentele de marketing și cercetare de piață ale brandurilor, reprezentanți ai agențiilor de cercetare și specialiști în strategie din agenții de publicitate cu experiență relevantă în shopper marketing.
Principalele teme care vor fi acoperite în cadrul conferinței sunt:
· Noi trenduri de consum
· Identificarea barierelor de achiziție
· Tipologii de consumatori
· Modalități de identificare a unor audiențe valoroase
· Shopper marketing, de la research la consumer engagement
Conferința este structurată în două jumătăți de zile cu prelegeri, completate de un seminar despre tehnologii de cercetare în shopper marketing, care va fi susținut de Marek Kempka (Director Shopper Technology Europe, Nielsen) în prima zi a conferinței, pe o durată de aproximativ 4 ore. Seminarul se adresează specialiștilor în marketing, retailerilor și angajaților agențiilor de ATL, BTL sau shopper marketing, care sunt interesați de tehnici inovatoare aplicate în Shopper Research și de folosirea lor pentru îmbunătățirea planurilor de marketing și comunicare in store.
În plus față de diseminarea activă a informațiilor, în cadrul seminarului vor fi testate tehnologiile de mobile eye tracking și virtual shopping și se vor da exemple de folosire a datelor colectate în tactici de shopper marketing.
Prima zi de conferință pune accent pe cele mai noi trenduri de consum. Invitați în cele 2 paneluri de prezentări sunt: Cătălina Cernica (Managing Director, Spring Research, UK), Marian Marcu (Managing Partner, Novel Research), Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants), Alexandra Iavorschi (Managing Director, Starcom Media Vest), Bogdana Butnar (Industry Manager, Google Romania), Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Director, Cosmote), Mihail Stanciu (Strategy & Innovation Director, Hippos).
Cea de-a doua zi se concentrează pe schimbările survenite în comportamentul de cumpărare, pornind de la cele mai noi tehnici de cercetare și instrumente de observare și influențare a acestuia și culminând cu modalități de generare de consumer engagement prin canale digitale sau tradiționale, ca reacție la aceste schimbări.
Invitații din această zi sunt: Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360Insights), Michael Michalis (Fondator și Managing Director, DigitalMR, UK), Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown), Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Șapte), Cristina Vasile (Senior Research Consultant, GfK Romania), Raluca Samoilă (Shopper Marketing Manager, G2 România), Ioan Simu (General Manager, Mercury Research), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Roxana Memetea (Managing Partner, DDB România), Mona Opran (COO, Saatchi&Saatchi).
Marketing Research Conference 2013 este o conferință din seria SMARK KnowHow. Acesta este cel de-al treilea din seria de șapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesioniștilor din industria de marketing și comunicare. Pentru toți cei care se înscriu până la data de 8 mai inclusiv este disponibil un preț de tip early bird, cu 15% reducere.
Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial al conferinței:.
Partener de know-how al Marketing Research Conference 2013 este Starcom MediaVest Group.
Evenimentul este susținut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media și Casa de Traduceri, iar creative food provider este frufru. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24-FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piața, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Doing Business, IAA, UAPR și Radio Guerrilla.