si Pedigree
In Romania si in cateva din tarile apropiate, Proximity a creat si implementat programul de Marketing Relational pentru marcile Whiskas si Pedigree. Programul Whiskas s-a aflat inca de la inceput in grija Proximity, iar programul Pedigree a fost preluat si dezvoltat numai de doi ani.
Dialogul cu proprietarii de animale le ofera marcilor Whiskas si Pedigree un avantaj competitiv si adauga o dimensiune noua in relatia consumator-marca. Strategia de comunicare pentru aceste programe are ca obiectiv construirea unei relatii pe termen lung cu “consumatorii” (caini si pisici) si mai ales cu proprietarii lor. Este un
program prin care gradul de implicare in dialogul cu marcile este crescut, ofera informatii relevante pentru membrii familiei lor – pisicile sau cainii.
La fel, este un program relevant pentru marci, deoarece se comunica cu consumatorii atat in momente importante din viata lor cat si in momentele ciclului de viata al produselor.
Comunicare integrata marca Proximity
Recent, Proximity a dezvoltat si site-urile Whiskas si Pedigree, iar reactia vizitatorilor este impresionanta. Gradul de interactiune (durata de vizitare si revenirea zilnica pe site) a depasit de mai multe ori estimarile noastre optimiste. Lansarea Whiskas si Pedigree online a raspuns unei nevoi acute de informare a proprietarilor de animale de companie, pe fondul lipsei de site-uri dedicate pe internetul romanesc.
Deschiderea celor doua marci catre consumatori in spatiul interactiv a fost foarte apreciata de acestia si a facut posibil pasul urmator: integrarea mai multor canale de comunicare. Este cazul ultimei campanii Pedigree care lanseaza o inovatie de produs, unde mesajul este declinat pe Direct Mailing, E-mailing, SMS, iar conexiunea se realizeaza prin website-ul Pedigree. De asemenea, atragerea de noi membri caini si pisici in acest program, care se desfasura traditional offline, a fost
translatata si online, atingand astfel un segment de clienti mai putin traditionalisti.
Integrarea este o etapa noua pentru Whiskas si Pedigree, care creste eficienta comunicarii directe si deschide calea unui dialog mai rapid intre marci si consumator.
Acesta este de altfel chiar conceptul Proximity: “Bringing brands closer to customers”.
Proximity Bucuresti a fost fondata in 2001, avand capabilitati in zonele de Relationship Marketing si Interactive. Cele mai recente dovezi privind creativitatea la nivel de excelenta a agentiei Proximity au fost premiile dobandite la DMA Echo Awards 2005 (argint) si Epica Awards 2005 (bronz).
{mosloadposition user10}