În organizarea unui eveniment care se doreşte reuşit trebuie avută în vedere, pe lângă conţinut sau fond, şi forma; cele două se susţin şi chiar se pun în valoare reciproc. Astfel că grija pentru detalii logistice, precum scaune, lumină, sonorizare sau acces la Internet este extrem de importantă. Da, Internetul a devenit un element sine qua non în cadrul unui eveniment, mai ales dacă acesta este o conferinţă, o masă rotundă sau un seminar.
Prezentările susţinute de către speakeri suscită interesul şi sunt cu atât mai bine reţinute dacă sunt completate de filmuleţe, demonstraţii sau alte materiale “didactice” live, via Internet. Prezentările devin în acest mod interactive. La fel vor şi prezentările despre noile reguli ale comunicării, creativitatea în marketing direct, e-mailing, telemarketing sau cercetare în campaniile de marketing direct susţinute de speakeri străini şi români la Conferinţa Internaţională «Marketing în Direct» din data de 8 Septembrie 2010.
Dial Telecom este compania care s-a alăturat misiunii de profesionalizare a domeniului marketing direct, prin furnizarea de Internet wireless la Clubul Diplomatic, pentru o cât mai bună desfăşurare a evenimentului. Atât speakerii cât şi participanţii vor putea naviga în mediul virtual, accesând în timp real informaţiile online de care au nevoie. În plus, această facilitate va rămâne activă în cadrul Clubului Diplomatic şi după încheierea Conferinţei, putând fi utilizată şi pentru alte evenimente organizate aici.
Dial Telecom este prezentă pe piaţa de telecomunicaţii din România începând cu anul 2001, din 2007 fiind parte a grupului Digital Cable Systems (DCS). În cei 9 ani de activitate, Dial Telecom a reuşit să se impună pe piaţă, devenind operatorul alternativ preferat pentru Servicii Integrate de Comunicaţii Electronice (telefonie fixă, acces Internet, transmisii de date şi colocare servere), adresate în exclusivitate companiilor. Acest lucru a fost posibil prin integrarea sub numele Dial Telecom a unei preocupări permanente pentru satisfacţia clienţilor, alături de tehnologii stabile şi performante.
Toate serviciile Dial Telecom sunt furnizate cu eficiență și promptitudine sub conceptul ”one-stop-shopping”, în sistem ”la cheie”, susținând deviza companiei ”Tehnologie cu față umană”. Pentru calitatea serviciilor oferite, Dial Telecom a obținut certificarea ISO 9001.