Ieri, 21 octombrie, More Than Pub a lansat prima editie a Conferintei Internationale “Marketing in Direct”, care a reunit peste 250 de participanti top si middle management din domeniile Marketing-Comunicare.
Prima editie a Conferintei “Marketing in Direct” si-a propus o incursiune in elementele de baza ale Marketingului Direct, in acelasi timp creand multiple ocazii de networking si schimb de experienta.
Pe parcursul unei zile intregi, s-au derulat prezentari si workshop-uri, animate de momente special si surprize. Personalizarea si comunicarea targetata au completat conceptul evenimentului, de la materiale promotionale nominale pana la sesiunile de intrebari si raspunsuri din cadrul workshop-urilor.
In prima parte a zilei John Griffiths a demonstrat eficienta Marketingului Direct fata de publicitatea traditionala, urmat de Leif Andersen si Barry Larson care au aratat cum poti optimiza rata de raspuns utilizand direct mailingul.
Abordarea profesionista si exemplele oferite au fost completate cu momente creative de product placement dedicate partenerilor Conferintei, momente care au facut mai usoara trecerea “back to basics”: “atacul” asupra lui John Griffiths, aparitia tanarului “chefliu” oferind un pahar de vin Maiei Novolan si lui Leif Andersen sau curierul care livreaza agenda Conferintei direct MC-ului Zoltan Butuc.
Dezbatand subiecte si studii de caz legate de piata locala de Marketing Direct, masa semi-rotunda a reunit 11 speakeri a caror prezentari succinte au rezumat in 5-6 minute alocate fiecaruia elementele esentiale si “secretele” care stau la baza unei campanii reusite.
Acrobatiile de echitatie au subliniat ca anul acesta este mai profitabil sa dai regatul publicitatii pe “calutii” strategici din Marketing Direct, dezvaluiti prin studii de caz si exemple concrete in cele 3 workshop-uri sustinute simultan in 3 sali diferite. Pe parcursul a doua ore, participantii la fiecare workshop au avut ocazia sa afle cunostinte si aplicatii de baza sau noi prin dialog direct si deschis cu speakerii. Astfel, Maia Novolan si Shuja Shaikh au punctat avantajele online si mobile marketingului, in timp ce Adela Rogojinaru si Marius Buiculescu au ilustrat prin exemple sugestive de ce si cum personalizareaeste cheia succesului in comunicarea directa. Tehnicile si instrumentele marketingului direct, au fost dezbatute, pe rand de Calin Veghes (Direct mailing/Direct e-mailing/ Marketing Direct in mediile traditionale: TV/ Presa/Radio/Outdoor-Indoor), Radu C. Schmitzer (Call center – Telemarketing), Stela Toderascu (Vanzari Directe), Silviu Stefan (Cuponing).
Concertul saxofonistului Dan Nedelcu, binecunoscut sub numele de DAX – The Man with The Sax, alaturi de Dalma, au incheiat conferinta intr-o nota relaxanta, contribuind la sedimentarea cunostintelor.
Evenimentul este sustinut de AME design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College – Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, TCE Logistica, Vincon. Partenerii media sunt AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.
{mosloadposition user10}