In fiecare zi suntem agasati de teancuri de pliante, fie in casuta postala, fie pe drumul inspre birou, cand acestea ni se arunca in fata si de jena intindem mana inspre ele. Atunci cand deschizi casuta de e-mail- acelasi proces agasant… Dar ce se intampla totusi daca gasesc ceva care ma intereseaza- in nici un caz nu arunc nici la gunoi, nici pe strada si nici in Recycle Bin: pastrez, citesc, sun, iar daca ma intereseaza consider ca am economisit timp si incantata de situatie ma declar multumita.
Iata ca toti cunoastem eficienta tacticilor de Direct Marketing si ne-am numarat poate nu doar o singura data, printre cei care au contribuit la succesul unor campanii de Marketing Direct. Prin targetare responsabila si personalizare, marketing-ul direct nu ajunge in cosul de gunoi si nici nu devine astfel un factor de poluare, care sa deterioreze mediul inconjurator.
Intra in direct pe 21 octombrie la Clubul Diplomatic cu adevarati specialisti si practicieni, care ne vor dezvalui, cum poate marketingul direct sa devina o afacere profitabila si responsabila.
Direct Marketing-ul se intoarce in cadrul conferintei „Marketing in Direct” „Back to basics”, tocmai pentru a impiedica aruncarea mesajelor nostre la gunoi. John Griffiths, Leif Andersen Farmer si Barry Larson, ne vor impartasi informatii noi si adecvate noului pattern al consumatorului cotidian. Campaniile de marketing direct, recunoscute pe plan international, pe care acestia le-au derulat de-a lungul timpului, vor aplica informatia prezentata. Cu ce am gresit in abordarea noastra pana acum, cum am reusit sa ne agasam publicul, de ce primim tot mai multe reply-uri cu mesajul DEZABONARE, vom afla si de la Shuja Shaikh (Kubis), Maia Novolan (Syscom Digital), Adela Rogojinaru, Marius Buiculescu (Atip Design), Calin Veghes, Stela Toderascu (Avon), Iulian Toma (Adplayers), Radu Schmitzer (Linea Directa Communication) si multi altii ce se intrunesc la prima editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, „Marketing in Direct”. Evenimentul, sustinut si recomandat de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) si organizat de agentia de comunicare More Than Pub se va desfasura pe durata intregii zile de 21 Octombrie 2009, la Clubul Diplomatic Bucuresti.
Evenimentul este sustinut de AME design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College, Digital Audio Xpert, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, Vincon. Partenerii media sunt AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, TVR, Wall Street si 9AM.
{mosloadposition user10}