Pe data de 1 iunie 2012, Philip Kotler vine la Bucureşti, la Ateneul Român, pentru a susţine training-ul certificat Marketing 3.0 – Marketing-ul prin valori, România fiind singura ţară din Europa Centrală şi de Est inclusă în turneul său mondial. Marketing 3.0 este un training dedicat oamenilor de afaceri, managerilor, precum şi specialiştilor în marketing şi comunicare, în cadrul căruia puteţi afla direct de la Prof. Kotler ultimele informaţii privind noul său model de marketing.
Philip Kotler este profesor de marketing internaţional la Şcoala Superioară de Management J.L. Kellogg din cadrul Universităţii din Northwestern, Statele Unite şi inventatorul celor 4P şi al conceptului de marketing social, fiind selecţionat de către Financial Times ca cel de-al patrulea guru al managementului din toate timpurile, după Jack Welch, Bill Gates şi Peter Druker.
Programul lui Philip Kotler în România va presupune, alături de training-ul de pe 1 iunie şi un eveniment de seară, CEO Dinner, care va avea loc pe 31 mai, la care vor participa 60 de executivi români de top.
La trainingul Marketing-ul prin valori, Prof. Kotler se va adresa unui număr de 800 de participanţi şi va încerca să răspundă unor întrebări care vizează capacitatea brandurilor româneşti de a scrie istorie, de a se atinge şi chiar de a depăşi brandurile internaţionale cele mai puternice, dar şi de a se adapta nivelului tot mai rapid al circulaţiei informaţiei, într-o eră în care tehnologia, mediile sociale şi puterea discursului consumatorului sunt la un alt nivel faţă de anii anteriori.
Dintre persoanele înscrise până în prezent, peste jumătate deţin funcţii de vârf în ierarhia companiilor pe care le reprezintă sau deţin afaceri. Astfel, 21% dintre cei înscrişi deja, la începutul lunii mai, sunt CEO, Directori Generali sau administratori de companii, iar 22% deţin alte poziţii de top management – precum Director de vânzări şi HR, iar 18% sunt Marketing VP şi Manageri. De asemenea, peste jumătate dintre participanţi sunt din domeniile Farma şi FMCG, iar 14% sunt din domeniul financiar-bancar. Marketing 3.0 a trezit un interes deosebit şi în domeniile producţie (12%), telecom (8,5%), respectiv media şi retail.
Agenda completă a evenimentului este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului. În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament de 1 an la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) şi Choice Management & Consulting.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Athénée Palace Hilton, Coca Cola Hellenic, MobilPay, Raiffeisen Bank și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.