Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Markethink, Agenție de Digital Marketing Specializată pe Industria Imobiliarelor, Lansată Oficial În România, Canada și USA

srd media

Markethink, o agenție de digital marketing specializată exclusiv pe proiecte din industria imobiliarelor, s-a lansat pe piața din Cluj, Canada și Statele Unite ale Americii toamna aceasta.

Agenția vine să acopere nevoia tot mai extinsă de servicii profesionale de marketing digital pe nișa de imobiliare, unde competiția este extrem de strânsă. Membrii echipei au în spate 10+ ani de experiență în industrie, lucrand înainte pe site-uri de succes din U.S. și Canada, cum ar fi PropertyShark sau Point2 Homes, din portofoliul Yardi Inc., unul din jucătorii importanți la nivel mondial în ceea ce privește software-ul dedicat specialiștilor din zona de imobiliare.

Markethink, o divizie a srd-media.ro, oferă servicii profesionale de online marketing pentru agenți și brokeri comerciali și rezidențiali, startups, firme fintech și proptech, și antreprenori din industrie. Pachetul de servicii acoperă domenii relevante și cu impact, cum ar fi dezvoltarea site-urilor web, crearea strategiei de digital marketing, SEO, PPC, marketing de conținut, PR și link building și social media management.

Serviciile oferite sunt de cea mai înaltă calitate, echipa fiind compusă din specialiști SEO și PPC, analiști de date, copywriteri și specialiști în comunicare cu ani de experiență în digital marketing. Proiectele la care au lucrat specialiștii Markethink au fost citate constant în publicații importante din industrie, cum ar fi New York Post, Business Insider, Forbes sau Los Angeles Times.

srd media

“Dorim să oferim servicii premium complete și să ne folosim experiența acumulată de echipă în acești ani pentru a ajuta brandurile din nișa de imobiliare să crească. Am ajuns la concluzia că există un vid de competențe când vine vorba de aspectele tehnice ce țin atât de digital cât și de PR, lucru pe care vrem să îl acoperim. Venim cu o echipă super specializată, cu experiență și know-how de real estate / proptech pe piața nord-americană, cu ajutorul căreia orice produs / brand poate să crească organic prin strategii de SEO și content marketing.

Vom aloca un buget de aproximativ 250,000 de euro în primul an de activitate și planuim dublarea echipei Markethink, de la 5 la 10 persoane.” – Raul Sideriaș, CEO și fondator al Markethink.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.