Markethink, o agenție de digital marketing specializată exclusiv pe proiecte din industria imobiliarelor, s-a lansat pe piața din Cluj, Canada și Statele Unite ale Americii toamna aceasta.
Agenția vine să acopere nevoia tot mai extinsă de servicii profesionale de marketing digital pe nișa de imobiliare, unde competiția este extrem de strânsă. Membrii echipei au în spate 10+ ani de experiență în industrie, lucrand înainte pe site-uri de succes din U.S. și Canada, cum ar fi PropertyShark sau Point2 Homes, din portofoliul Yardi Inc., unul din jucătorii importanți la nivel mondial în ceea ce privește software-ul dedicat specialiștilor din zona de imobiliare.
Markethink, o divizie a srd-media.ro, oferă servicii profesionale de online marketing pentru agenți și brokeri comerciali și rezidențiali, startups, firme fintech și proptech, și antreprenori din industrie. Pachetul de servicii acoperă domenii relevante și cu impact, cum ar fi dezvoltarea site-urilor web, crearea strategiei de digital marketing, SEO, PPC, marketing de conținut, PR și link building și social media management.
Serviciile oferite sunt de cea mai înaltă calitate, echipa fiind compusă din specialiști SEO și PPC, analiști de date, copywriteri și specialiști în comunicare cu ani de experiență în digital marketing. Proiectele la care au lucrat specialiștii Markethink au fost citate constant în publicații importante din industrie, cum ar fi New York Post, Business Insider, Forbes sau Los Angeles Times.
“Dorim să oferim servicii premium complete și să ne folosim experiența acumulată de echipă în acești ani pentru a ajuta brandurile din nișa de imobiliare să crească. Am ajuns la concluzia că există un vid de competențe când vine vorba de aspectele tehnice ce țin atât de digital cât și de PR, lucru pe care vrem să îl acoperim. Venim cu o echipă super specializată, cu experiență și know-how de real estate / proptech pe piața nord-americană, cu ajutorul căreia orice produs / brand poate să crească organic prin strategii de SEO și content marketing.
Vom aloca un buget de aproximativ 250,000 de euro în primul an de activitate și planuim dublarea echipei Markethink, de la 5 la 10 persoane.” – Raul Sideriaș, CEO și fondator al Markethink.