Sanoma Hearst România va lansa pe piaţa românească revista de succes internaţional Marie Claire in aprilie 2008
Fondată în 1937 şi relansată în 1954, cea mai de succes revistă lunară up-market pentru femei din Franţa, Marie Claire va fi publicată şi în limba română.
Prin conţinutul său unic, Marie Claire oferă o îmbinare unică a secţiunilor de modă şi frumuseţe cu articole şi reportaje ce tratează în profunzime probleme sociale locale sau internaţionale. Este revista de modă cu substanţă şi personalitate pentru femeile cu un simţ al stilului şi un punct de vedere bine definit. Cititoarele Marie Claire sunt femeile fără prejudecăţi, stilate, atente la schimbarile din jurul lor. Revista le ajută să navigheze în lumea modei şi a frumuseţii dar, mai ales, le inspiră şi le provoacă. Ediţia românească a revistei Marie Claire va avea peste 150 de pagini, cuprizând articole unice, iar echipa redacţională, condusă de Mara Stroe (redactor-şef) va surprinde şi va capta atenţia cititoarelor cu fiecare pagină de modă, frumuseţe, reportaj şi life-style.
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst România pentru prima jumătate a acestui an. Noua revista, dar şi creşterea de peste 44% a cifrei de afaceri în 2007 comparativ cu 2006, vor conduce Sanoma Hearst către poziţia de lider în 2008 pe piaţa revistelor din România” spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst România.
” Revista Marie Claire România va fi un produs foarte puternic ce vine şi completează oferta de reviste glossy pentru femei din România. Faptul că Sanoma Hearst România va edita această publicaţie este o consecinţă firească a dezvoltării din ultimii ani a grupului nostru, dar pe de altă parte vom trata acest brand cu mândria şi responsabilitatea cuvenită şi vom face din Marie Claire una dintre cele mai citite reviste de femei din România. Interesul trezit de această publicatie pe piaţa de publicitate ne face sa fim încrezători ca acest lucru se va întâmpla destul de repede", declară Cezar Burlan, Director Vânzări Publicitate Sanoma Hearst România.
“MARIE CLAIRE îmbină zona de stil cu cea de implicare în problemele actuale. Paginile de modă şi frumuseţe sunt concepute după o selecţie atentă a tendinţelor şi a produselor, pentru a oferi sugestii avizate. Dar trendurile nu se manifestă doar în modă; schimbări au loc în toate planurile, în orice colţ al lumii. Nu le mai putem ignora – e momentul să ne implicăm. MARIE CLAIRE nu face doar reportaje legate de dificultăţile cu care se confruntă femeile, dar de asemenea succesele si realizările lor si îşi propune să afle şi ce se poate schimba. Cititoarea MARIE CLAIRE e interesată de felul în care arată, dar nu se fereşte să ia decizii; este genul de femeie stilată care nu acceptă să lipsească de la vot” a declarat Mara Stroe, redactor şef Marie Claire.
Marie Claire este publicată în 29 de ediţii internaţionale, în 15 limbi şi are peste 15 milioane de cititori în lume.
Din portofolio trustului de presă Sanoma Hearst România mai fac parte de asemenea Esquire, Harper’s BAZAAR, Cosmopolitan, Beau Monde, FHM, National Geographic, mami, Casa şi Grădina, Femeia., Femeia de Azi şi Story
{mosloadposition user10}