Marţi, 15 septembrie, de la ora 18.00, Marian Voicu revine la TVR 1 cu un nou sezon al emisiunii Atunci şi Acum, într-o ediţie în care se va discuta despre branduri.
Pe ATUNCI, „Eugenia" te făcea mare, „Brifcorul" tatona calea primelor întâlniri, „Farmec" le împrospăta… Iar dacă totul mergea bine, în primul cincinal achiziţionai o maşina de spalat „Albalux", un frigider „Fram" sau un televizor „Diamant". Spre bătrâneţe, posibil apărea şi… „Dacia". Între timp, se utiliza la greu „Gerovital", liftingul de bază al epocii de aur.
ACUM numim vechile denumiri ale produselor de odinioară: „branduri". Au fost cu adevărat mari branduri, sau pur şi simplu s-au impus pentru că erau unicele opţiuni pe o piaţă închisă? Oricum, majoritatea nu pot fi catalogate astăzi decât „defuncte": defunctele branduri ale epocii de aur"!
De ce la ora actuală România nu are capacitatea de a revigora vechile branduri sau de a genera altele noi? De ce majoritatea marilor privatizări au ajuns subiect de anchetă la Bruxelles? Iată câteva dintre întrebările la care Marian Voicu şi invitaţii lui vor încerca să afle răspunsuri în prima ediţie din acest sezon a emisiunii „Atunci şi Acum", difuzată în 15 septembrie.
Invitaţii lui Marian Voicu vor fi Ştefan Cocoş, şef serviciu Mărci din cadrul OSIM, Cristian Pârvan, secretar general al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri, şi Adrian Preda, director de creaţie în agenţia de publicitate Tempo Advertising.
{mosloadposition user10}