Brandul de haine 100% românesc lansează o campanie în beneficiul United Way
Maressia lansează campania „Donează din ce se brodează”, o campanie dezvoltată în beneficiul United Way, care se desfășoară în perioada 21 octombrie – 31 decembrie cu scopul de a oferi o masă caldă copiilor din comunități defavorizate.
Astfel, la achiziționarea oricărui produs Maressia de pe site-ul www.maressia.ro un procent de 10% din valoarea produsului respectiv va fi donat pentru această cauză. Fiecare achiziție contribuie în acest fel la ajutorarea unui copil aflat în dificultate, care are nevoie de hrană caldă și sănătoasă. Acest ajutor completează sprijinul pe care copiii îl primesc în cadrul programelor United Way: asistență în centre de zi, ajutor la teme, activități educative și recreative pentru ca aceștia să aibă șansa la un viitor mai bun.
Prin campania „Donează din ce se brodează” Maressia își continuă implicarea în comunitate inițiată încă de la lansarea business-ului, care are și o componentă socială. Designerul Alina Marica a dezvoltat proiectul Maressia angajând în atelierul persoane care provin din categorii sociale defavorizate și care au fost instruite de la zero la cursuri de formare profesională și au învățat astfel o meserie. Acum, împreună cu United Way, Maressia continuă acțiunile de ajutorare a persoanelor care au nevoie de sprijin.
Cei care doresc să facă parte din această campanie trebuie doar să bifeze „Donează 10% din preț către United Way” înainte de adăugarea produsului în coșul de cumpărături, pe www.maressia.ro.
Maressia este un brand 100% românesc ce îmbină materiale naturale, de calitate, atent alese, cu broderii de inspirație tradițională, realizate pentru fiecare model în parte în atelierele proprii.