Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marele trofeu al EFFIE 2018 merge la Jazz Communication/TOGETHER FOR MagicHOME

trofee Effie Romania

32 de trofee s-au acordat anul acesta agențiilor și companiilor înscrise în competiție

Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a Romanian Effie Awards, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Inițiativa a însemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidarității, amplasat în vitrina Galateca, cu scopul de a strânge fonduri pentru MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu forme de cancer.

trofee Effie Romania

Alături de premiul cel mare, Jazz a obținut și două Gold Effie și un Silver în categoriile Branded Content, Positive Change – Non-Profit, respectiv Engaged Communities, pentru campaniile: din nou TOGETHER FOR MagicHOME și Time from Your Own Time (brand – Avon).

12 agenții și companii au fost premiate în cadrul Galei Effie, care s-a desfășurat la Palatul Bragadiru și a fost prezentată de Andi Moisescu. În total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alături, bineînțeles, de Grand Effie.

Agențiile și companiile câștigătoare de anul acesta sunt: Cohn & Jansen JWT, Fabryo Corporation, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Headvertising, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Group/Publicis One România, McCann Worldgroup România, Next Advertising, Publicis România/Publicis One România și Three.

Juriul competiției a fost condus de Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca-Cola România și Moldova, și a fost format din peste 120 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research şi CEO ai grupurilor de comunicare.

“Am văzut multe campanii foarte bune anul acesta, adevărate surse de inspirație pentru întreaga industrie de publicitate, un semn că piața evoluează, că noi toți devenim mai buni. Ingredientele câștigătoare au fost mixul între maturitate și soluțiile creative propuse, o doză sănătoasă de curaj și focusul către consumator. Pe termen mediu și lung, vor avea întotdeauna de câștigat brandurile care înțeleg cu adevărat ce își doresc consumatorii și vin cu soluții smart, creative la nevoile lor. Remarcabil pentru ediția din acest an este și numărul cu 30% mai mare al juraților care au venit din partea clienților, companii lider pe piețele pe care activează, creștere care a generat o calitate mai bună, mai complexă a dezbaterilor și o distilare mai clară a campaniilor pe criterii de eficiență.”, a declarat Nicoleta Eftimiu.

Top 3 agenții care au obținut punctajul cel mai mare din competiție sunt: Leo Burnett Group/Publicis One România, McCann Worldgroup România și Jazz Communication la egalitate cu UM România.

Leo Burnett Group/Publicis One România a obținut 8 premii – 3 Gold, 2 Silver și 3 Bronze în categoriile: Personal Care Products & Services, Alcoholic Beverages – Beers, Retail, Telecommunications, Media Idea, Engaged Communities și Business to Business, pentru campaniile – Lullaby (brand – Pampers), The Beer That Cheers to Dads (brand – Noroc), Animaterra (brand – Kaufland), #NETLIBERARE (brand – Telekom), Business Liber (brand – Telekom) și Vlogger’s Swap (brand – Telekom).

McCann Worldgroup România a obținut 6 premii – 3 Gold, 2 Silver și un Bronze în categoriile: Non- alcoholic Beverages, Restaurants, New Product or Service Introduction, Brand Experience și Media Idea, pentru campanile – Festival Bracelet (brand – Coca-Cola), CEVA/Something from KFC (brand – KFC), The Only Taco Bell On A 1208KM Radius (brand – Taco Bell) și Romania’s Next Big Vlogger (brand – Telekom).

Cei mai eficienţi clienţi ai ediției de anul acesta sunt: Telekom România cu 5 trofee (3 Gold, un Silver și un Bronze), The Coca-Cola Company, care a obținut 4 trofee (3 Gold și un Bronze) și Asociația MagiCAMP cu 3 trofee (Grand Effie, un Gold și un Silver). Și în ceea ce privește brandurile, topul arată similar: Telekom pe primul loc, Coca-Cola pe locul doi și MagicHOME pe locul trei.

Brandurile care au avut campanii câștigătoare la ediția 2018 a Romanian Effie Awards sunt: Aqua Carpatica, Auchan, Avon, Banca Transilvania, Coca-Cola, Enel, Grolsch, ING Bank, Kaufland, KFC, MagicHOME, Noroc, Pampers, Patria Bank, Savana, Storia.ro, Taco Bell, Telekom, Unisol și Visa.

Conform Effie Index, clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România.

Lista detaliată a câștigătorilor Romanian Effie Awards 2018 se găsește AICI.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.