Program Special de Revelion la AXN
AXN difuzează maratonul primei serii din Lost: Naufragiaţii
Sâmbătă, 31 decembrie 2005 de la ora 19.40 – primele 14 episoade
Duminica, 1 ianuarie 2006 de la ora 19:40 – următoarele 11 episoade
AXN, reţeaua internaţională de canale TV, disponibile prin cablu şi satelit, aparţinând Sony Pictures Television International în cele şase ţări din Europa Centrală, în care este prezentă: Polonia, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, România şi Bulgaria – doreşte să încheie acest an şi să-l înceapă pe următorul difuzând toate episoadele primului sezon din Lost: Naufragiaţii, producţie premiată in acest an pentru Cel Mai Bun Serial Dramatic la premiile Emmy. Episoadele acestui sezon vor fi difuzate într-un format de tip maraton, în două zile consecutive: 31 decembrie 2005 si 1 ianuarie 2006.
Prima serie din LOST: Naufragiaţii descrie primele 40 de zile petrecute de supravieţuitori pe insulă. Rămaşi fără nimic, supravieţuitorii iau tot ce pot din avionul prăbuşit. Fiecare are parte de o viaţă nouă pe insulă: unii devin eroi, alţii învaţă să aibă încredere în ceilalti, unii găsesc puterea în interiorul lor. Dar mai presus de orice, ei învaţă să respecte natura vieţii, pe insula unde naşterea şi moartea au loc în acelaşi timp…
Cele două zile în care va fi programat maratonul vor reprezenta o recapitulare a serialului despre care se vorbeste cel mai mult in lume la ora actuală şi dorim în acest mod să-i introducem pe privitori în atmosfera de suspans şi mister înainte de premiera celei de-a doua serii la AXN, în ianuarie 2006. Pentru fanii Lost: Naufragiaţii, din întreaga regiune, va fi un prilej unic de a revedea toate cele 25 de episoade ale primei serii, in doar două zile.
Programele specifice AXN sunt cele de acţiune şi aventură – incluzând seriale şi filme de acţiune, programe reality/adventure şi animaţie de acţiune, destinate în special publicului de 18-34 ani şi transmise non-stop în limba locală către toţi abonaţii din regiune (prin subtitrare/ dublare).
Având o ofertă variată de programe, AXN difuzează seriale de mare success atât în SUA cât şi în Europa. Printre acestea, menţionăm: Los: Naufragiaţii, CSI: NY- Criminaliştii şi alte serii din franciza CSI, Star Trek: Enterprise, Medicopter şi serialul de top The Shield/Lege şi Fărădelege ; programe de tip reality ca The Amazing Race şi Survivor; precum şi spectaculosul show lifestyle dedicat raliurilor şi produs exclusiv pentru AXN – WRC Shakedown/Din Culise. Filme blockbuster ca The Fan, Armageddon, Coyote Ugly, Desperado, Charlie’s Angels, Gone in 60 seconds întregesc oferta de programe pe care AXN o pune la dispoziţie abonaţilor săi.
Despre AXN
Oferind seriale de top premiate, blockbustere, programe de tip reality/adventure si evenimente sportive in premiera, canalul AXN este destinatia principala pentru tinerii de 18-34 ani si pentru toti ceilalti pasionati de aventura si adrenalina. AXN este vizionat in 50 de tari din Asia, America Latina, Europa si Orientul Mijlociu, facand parte din portofoliul de peste 40 de retele globale detinute de Sony Pictures Television International (SPTI). SPTI este detinuta de Sony Pictures Entertainment (SPE). In Romania, AXN este distribuit si promovat de HBO Romania. Pentru mai multe informatii referitoare la AXN vizitati //www.axn.ro
Despre Sony Pictures Television International
Sony Pictures Television International (SPTI) coordoneaza trei linii complementare de activitate: distribuirea filmelor si a programelor de televiziune catre diferite canale TV din intreaga lume, realizarea de productii locale de televiziune in piete internationale cheie, precum si lansarea si gestionarea de retele de televiziune. SPTI este liderul mondial in distribuirea de filme americane si internationale (noi si clasice) si in distribuirea de programe pentru televiziune. In plus, SPTI produce emisiuni de televiziune locale. Avand reprezentante in Franta, Germania, Hong Kong, Italia, Miami (America Latina), Republica Populara Chineza, Spania si Marea Britanie, SPTI coordoneaza productia in 8 regiuni. Portofoliul global de retele de televiziune reprezinta, pe termen lung, una dintre strategiile cheie ale Companiei in pozitionarea sa pe piata internationala, SPTI detinand aproximativ 40 de retele in peste 100 de tari si avand peste 240 de milioane de telespectatori in intreaga lume. SPTI este o companie Sony Pictures Entertainment.
{mosloadposition user10}