Wally Olins
Editura Vellant
O editura tanara, Vellant, ne propune spre lectura si mai ales instuire o carte recenta a cunoscutului Wally Olins. "Intentia mea a fost ca acest manual sa vina in ajutorul celor interesati de branduri si celor care vor sa le implementeze" aflam de la autor (p. 6).
Structurata in trei parti atent gandite, lucrarea este una care sintetizeaza foarte bine informatia despre brand. De la ideea specifica si pana la tipurile de identitate, de la modul in care se creeaza si pana la elemente ce tin de increderea in brand toate sunt prezente in carte.
Aparuta pe o hartie de inalta calitate, lucrarea este interesant aranjata, cele 112 pagini continand 120 de ilustratii (dintre care 93 color) si multe exemple si idei pe care le poate folosi oricine.
O carte-manual recomandata asadar tuturor celor din marketing – fie ei studenti sau persoane ce se ocupa deja de gestionarea din acest punct de vedere a unei companii -, tuturor celor ce vor sa afle despre branding de la un expert in domeniu si tuturor celor ce vor sa le fie foarte clare diferentele intre tipurile de identitate si modurile in care pot gestiona un brand.
Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}