Samsung Galaxy Note II
Starcom MediaVest și Digital Star au dezvoltat pentru Samsung România Manifestul pentru creativitate, o aplicație de Facebook realizată în contextul lansării noului Samsung Note II. Pornind de la de la poziționarea produsului „Exprimă-ți creativitatea”, campania online aduce în atenție beneficiile Note 2 printr-un exercițiu de imaginație: “Cum ar putea arăta viața ta dacă ți-ai încuraja mai mult creativitatea?”. Aplicația îi face pe utilizatorii ei să experimenteze sentimentul unei vedete creative în viața reală.
„Pornind de la sloganul Samsung Note II Fii creativ, ne-am dorit ca oamenii să simtă pe propria piele ce înseamnă să fii o persoană creativă, celebră și cred că ne-a ieșit. Cei care au dat Share conținutului generat de aplicația noastră au primit mesaje de felicitare de la prieteni și întrebări despre celebritatea câștigată peste noapte. Unii chiar au fost sunați de parinți pentru a afla mai multe detalii. În felul acesta oamenii au „gustat” din sentimentul celebrității unei vedete creative. Comentariile generate de conținutul creat de aplicația noastră au stârnit foarte multe reacții în social media. Aplicația s-a viralizat rapid: 40.000 de vizitatori unici au folosit aplicația noastră în câteva zile de la lansare fără a avea suport media plătit. Pentru a înțelege exact la ce mă refer încercați aplicația!” a declarat Laurențiu Dumitrescu, Managing Partner Digital Star.
Manifestul creativ îl aduce în prim plan pe Bogdan Naumovici, „creativul” desemnat să povestească utilizatorului despre creativitate, ce înseamnă ea și cum poate fi dezvoltată. Ilustrațiile regăsite în aplicație sunt creația artistului Ghica Popa, implicat în realizarea proiectului special de branding din stațiile de metrou Piața Universității și Piața Unirii 2, dezvoltat sub același concept „Fii creativ!”.
Aplicația face parte dintr-o campanie integrată de promovare a noului model Samsung Galaxy Note II desfășurată pe o perioadă de aproximativ 2 luni în mediul online, pe mobil, OOH și print. La realizarea campaniei au contribuit mai multe agenții ale grupului de comunicare Leo Burnett: Leo Burnett & Tarrget, Starcom Mediavest și Digital Star.
„Nu putem trăi fără creativitate, indiferent de domeniul în care activăm. De aceea, ne-am dorit împreună cu echipa Samsung să încurajăm oamenii să fie mai creativi. Pe lângă entuziam și imaginație, acum avem și un partener – Samsung Galaxy Note II, alături de care nu mai avem nicio scuză să nu fim creativi. Ne-am bucurat foarte mult când Bogdan Naumovici a decis să susțină ideea noastră, căci cine altcineva putea să povesteasca mai bine despre ce înseamnă să fii creativ.” a adăugat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest.
„GALAXY Note II este un produs inovator care ne invită să ne exprimăm creativitatea şi personalitatea, astfel că era firesc să îl comunicăm într-un mod creativ. Aşa cum această aplicaţie te pune în ipostaze inedite, la fel şi Note II te provoacă să dai frâu liber creativităţii. Ne bucurăm că, alături de echipele de la Starcom MediaVest și Digital Star, am reuşit să creăm această experienţă”, a spus Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Electronics România.
Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team și Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.
Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.