Noua campanie de PR semnata de FCB Bucharest pentru Eucerin
FCB Bucharest si Eucerin au dat startul campaniei “Manifest pentru expresivitate”, o campanie de PR derulata in mediul digital ce incurajeaza femeile sa aiba grija de expresivitatea propriului chip odata cu inaintarea in varsta.
Campania isi propune sa sporeasca, astfel, notorietatea gamei Eucerin VOLUME-FILLER – o gama adresata femeilor mature ce incep sa-si piarda conturul si volumul tenului.
Conceptul creativ al campaniei a pornit de la un insight real, conform caruia primele semne ale pierderii volumului sau conturului facial se reflecta in pierderea expresivitatii tenului. Expresia faciala se modifica si tradeaza in permanenta o stare de oboseala, stres sau tristete, chiar si atunci cand traim de fapt o stare interioara de bine.
O serie de bloggerite au dat curs invitatiei de a se alatura Manifestului pentru expresivitate initiat de Eucerin, lasandu-se fotografiate in diverse ipostaze expresive de cunoscutul fotograf Alex Galmeanu. Manifestul a debutat cu un teasing foto insotit de o suita de povesti personale cu ajutorul carora subiectul expresivitatii a fost adus in atentia cititorilor, deznodamantul povestilor fiind ulterior publicat impreuna cu mesajul campaniei si portretele personale. In total, 14 bloggerite cunoscute s-au alaturat campaniei, acestea urmand sa isi faca public propriul manifest in saptamana urmatoare. Rezultatul va consta intr-o serie de portrete alb-negru extrem de expresive postate pe blogurile personale si adunate pe o platforma online dedicata: //www.manifestpentruexpresivitate.com/.
Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:
Din partea FCB Bucharest: Corina Coman, PR Manager; Ana Padurariu, PR Executive; Alexandru Hariga, Head of Digital
Din partea Beiersdorf Romania: Liviu Mosnegutu, Junior Brand Manager Eucerin
Cu sprijinul si colaborarea Republika Interactive si Alex Galmeanu Studio.