despre influenta legislatiei europene asupra industriei de call center
Call Center& Customer Care Conference and Expo, evenimentul care da tonul in industria de contact center romaneasca, va propune 3 zile de conferinta cu specialisti din domeniu care vor impartasi din experienta lor si vor analiza efectul crizei economice asupra managementului operatiunilor cu clientii.
Cele trei teme principale ale conferintei sunt: tehnologia (24 martie), managementul operational si al resurselor umane (25 martie) si strategie (26 martie).
Evenimentul ia pulsul pietei oferind participantilor posibilitatea de a observa cum se adapteaza call centerele din Europa si Romania la schimbarile recente de pe piata mondiala. Vor fi dezbatute, pe langa prezentarile dedicate celor 3 teme majore specifice, studii de caz despre avantajele unui call center pentru institutii medicale, modalitatea de functionare a unui call center dedicat unei companii aeriene, etc.
Domnul Manfred Stockmann, presedinte Call Center Forum Deutschland e.V si Vice presedinte al Asociatiei Europene de Contact Centere (ECCCO), vorbeste despre legislatia europeana cu privire la reglementarile din industria de call center, implementarea si impactul acestora.
Avand ca punct de plecare piata de call centere din Germania, prezentarea domnului Stockmann, sustinuta in ziua dedicata management-ului operational si de personal, 25 martie 2009, aduce in prim plan noile standarde europene cu privire la contact centere, prezentand in acelasi timp si un set de reguli utile pentru managementul din contact centere.
Manfred Stockmann are o experienta de peste 20 de ani in management operational, colaborand cu numeroase organizatii, printre care si contact centere. Desi detine o diploma in administrarea afacerilor si informatica economica, si-a inceput cariera lucrand in IT. La putin timp devine interesat de dezvoltarea strategica a afacerilor si ocupa o serie de pozitii de conducere in departamente finaciare si logistice.
In 2002 pune bazele C.M.B.S. Managementberatung, companie ce ofera consultanta in customer care.
Call Center& Customer Care Conference and Expo este organizat de Expo Media.
Infiintata in 2004, compania ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing, research, media si new-media, consultanta customer service si organizare evenimente de business.
{mosloadposition user10}