Cele mai profitabile agenții de publicitate în 2010 este tema principală a ediției AdBreak #42, prezentată de Ciuc Premium, miercuri, 21 septembrie, 19:30, în Music Club.
Panelul Talk of the month va avea ca invitaţi pe managerii acestor agenţii: Bogdan Enoiu, general manager, McCann Erickson Group, Bogdan Naumovici, managing partner şi creative director, 23 Communication Ideas, Bogdan Sântea, president&CEO DRAFT FCB, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România, Radu Miu, general manager, Mercury360 şi Teddy Dumitrescu, CEO Grupul Publicis Communications Services Bucuresti. Printre subiectele abordate în cadrul discuţiei vor fi: cum au gestionat business-ul agenţiei, dacă au fost influenţaţi de tăierea bugetelor de publicitate, ce conturi au pierdut sau au câștigat, câţi oameni au plecat şi câţi angajaţi noi au, dar și care e viziunea lor asupra evoluției business-ului de agenție de publicitate, cât de importantă e emergenţa comunicării digitale şi dacă, pe viitor, o divizie de online chiar va conta pentru profitul agenţiei.
Debriefing, panelul dedicat în general campaniei lunii, va fi dedicat de data aceasta campaniei verii: Pepsi – Şi ieri, şi azi. Clientul şi agenţia vor veni să vorbească despre modul în care a luat naştere, cum s-a dezvoltat şi ce reacţii a stârnit campania pozelor sepia şi alb-negru, care trimite la o perioadă plină de amintiri frumoase pentru mulţi dintre români: când tipul cool te aștepta la cofetăria din colț sau când făceam spectacol la casa de cultură. Invitaţii panelului sunt: Călin Clej, marketing manager beverages, PepsiCo Romania, iar din partea Graffiti BBDO: Ştefan Chiriţescu, head of planning, Luiza Vrînceanu, account manager şi Andreea Golban, senior copywriter.
Invitatul secțiunii de Inspirație este Micutzu’, pe numele său real, Cosmin Nedelcu. Micutzu’ face stand-up, este absolvent al UNATC și este cunoscut pentru rolurile din câteva clipuri virale pentru branduri, printre care și Concertul la injectoare. Micutzu’ va povesti cum îşi caută inspiraţia, cum îşi scrie textele pentru stand-up, dar şi cum şi-a studiat rolul din viralele în care a apărut şi cum a fost la filmări cu oamenii din agenţii.
Ediția #42 AdBreak va fi moderată de Ana Militaru, redactor-şef IQads.
Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot înscrie la adresa rezervari@IQads.ro.
Parteneri media ai evenimentului sunt: SMARK, Q2M, 24FUN, MONEY.ro.