SIVADOC – administratorul tuturor inscrisurilor dintr-o companie
Societatea informatizata presupune implicarea instrumentelor IT&C in toate activitatile de baza ale companiilor. Gestiunea si managementul documentelor reprezinta o preocupare comuna pentru toate societatile, indiferent de obiectul de activitate al acestora.
“Operatorii economici au inteles importanta organizarii si circulatiei eficiente a documentelor. Pentru realizarea unui management operativ al documentelor, companiile au acum posibilitatea de a accesa solutii informatice specializate. SIVECO Romania este deja un furnizor traditional de astfel de instrumente, care, odata implementate in cadrul companiei-client, restructureaza fluxurile proprii de lucru”, declara Radu Lazar, Line of Business Director SIVADOC, in cadrul SIVECO Romania.
Solutiile IT in domeniul arhivarii, centralizarii si calificarii documentelor ajuta companiile sa treaca intr-o noua etapa de dezvoltare. Prin intermediul IT, operatiunile de inregistrare, creare, arhivare sau interogare a documentelor se realizeaza in mod automatizat. Acest lucru prezinta avantaje reale pentru utilizatori, cum ar fi reducerea timpului de procesare, acuratetea datelor si controlul superior asupra arhivelor de documente.
“Apeland la functiile complexe ale produsului SIVADOC – sistemul informatic de management al fluxurilor de lucru, dezvoltat de SIVECO Romania – resursele umane si materiale ale companiilor sunt folosite intr-un mod mult mai judicios. Realizarea rapida, inventarierea si calificarea cu acuratete a diverselor categorii de documente, precum si standardizarea avansata a tuturor inscrisurilor companiei sunt doar cateva dintre beneficiile imediate ale implementarii SIVADOC. Prin implicarea sa in informatizarea organizatiilor, SIVECO Romania intervine in mod benefic in simplificarea proceselor functionale din orice tip de organizatie”, a adaugat Radu Lazar.
Prin solutiile sale specializate de Document Management, SIVECO Romania sprijina companiile in generarea si gestionarea economica si riguroasa a documentelor de orice natura – de la simple documente text, pana la mesaje electronice, faxuri, documente scanate si chiar imagini. Implementarea unei astfel de aplicatii garanteaza, practic, rentabilizarea intregii economii a afacerii, determinand realizarea de economii substantiale la toate nivelurile de cost.
{mosloadposition user10}