Starship Media lansează Mamaloo.ro, prima rețea socială din România dedicată exclusiv mamelor. Mamaloo.ro vine să întregească platforma Totul despre mame, ce implica până acum un site de parenting și o emisiune TV.
Mamaloo.ro a apărut ca răspuns la nevoia naturală a mamelor de comunicare, de sprijin reciproc, de schimb de expertiză și se adresează tuturor celor care doresc să facă parte dintr-o comunitate ai cărei membri au interese comune.
Mamaloo.ro pornește de la conceptul că mama și copilul formează un întreg. Ce este important pentru copil este esențial pentru mămică. Tocmai din acest motiv, structura este inedită – profilul este “la dublu” – mama gestionează pagina copilului ei, marchează momentele importante din viața acestuia într-un timeline și poate face acțiuni personalizate pe profilul copilului. În acest fel, Mamaloo.ro funcționează și ca un album de familie, cu fotografii, filme și momente prețioase din creșterea copilului. Mamele păstrează și impart astfel între ele cele mai frumoase și emoționante clipe din viața lor.
Mamele pot ține aici și un microjurnal, pot adresa întrebări specialiștilor Totul despre Mame și pot crea pagini personalizate. O atenție deosebită a fost acordată securității, fiecare mamă poate alege exact unde trage linia între public și privat.
Mamaloo.ro își propune să fie un spațiu virtual cald și primitor unde mamele se pot exprima liber și în siguranță, pot oferi și primi sprijin de la alte mame și de la specialiști, unde nici un subiect nu rămâne nedezbătut, de la primele întrebări ale unei gravide până la îngrijorările unei mame cu ani de experiență, dar întotdeauna cu noi dileme.
“Mamaloo.ro vine ca o completare firească a unui produs complex, dedicat mamelor. Emisiunea Totul despre Mame a ajuns deja la al doilea sezon și este un punct de referință pentru mămicile din România. Site-ul Totul despre Mame oferă, de aproape un an, conținut zilnic de calitate pentru mame, strângând peste 1500 de articole dedicate parentingului și o comunitate de aproape 40.000 de mămici pe Facebook și site. Cu experiența dobândită în tot acest timp și cunoscându-ne foarte bine publicul, următoarea mișcare firească era crearea unei platforme prin care această comunitate să interacționeze, să facă schimb de idei și experiență. Am ales formula unei rețele sociale pentru că ni s-a părut cea mai apropiată de nevoile reale ale target-ului nostru, iar Mamaloo.ro înseamnă, în același timp, un spațiu personal și unul de interacțiune. Suntem siguri că aceste trei direcții – rețea socială, site, emisiune – reprezintă formula câștigătoare pentru a fi lideri de piață pe zona de parenting” – Dragoș Gurăroșie, director executiv Starship Media.
Mamaloo nu este un forum. Mamaloo nu este o platformă de bloguri. Mamaloo nu este o cafenea. Mamaloo este toate aceste lucruri la un loc.
Mamaloo.ro a fost dezvoltat de Starship Media cu ajutorul Artech Software Development.
Echipa implicată în proiect:
Din partea Starship Media:
Dragoș Gurăroșie – director executiv
Dana Dragomirescu – project manager Mamaloo.ro
Despina Bădescu – project manager Totuldespremame.ro
Irina Achim – project management lansare Mamaloo.ro
Denisa Năstase – design
Din partea Artech Software Development:
Cristina Foarfă – creative director
Andrei Gheorghe – technical director