Malvina Cservenschi, fondator Malvensky, designer și expert în diamante, lansează Infinity Flower Collection – prima colecție premium de bijuterii cu diamante, întărind poziționarea companiei drept cel mai apreciat brand de bijuterii din România.
Cu o investiție în anul 2020 de peste 120.000-euro într-o locație cu rezonanțe istorice și aproximativ 1 milion de euro în producție, Malvensky devine unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală de bijuterii.
Infinity Flower Collection
Noua colecție de diamante este complet diferită de cele anterioare, trecând de la simplitate clasică la eleganta glam de tip Hollywood style, inspirată de Prințesa Grace de Monaco. La baza designului se regaseste petala care amintește de Coloana Infinitului, element grafic definitoriu pentru brandul Malvensky. Lăsându-și imaginația să meargă și mai departe, Malvina s-a jucat cu aceasta petala și a înfrumusețat fiecare structura creand o floare unică – Floarea Infinity – și o serie de posibilități infinite prin care clienții își pot realiza bijuteria visată. Colecția premium devine, astfel, o semnătură, permanentă în portofoliul brandului Malvensky, care urmează sa se dezvolte cu piese noi, în fiecare an.
Colecția este realizata în colaborare cu partenerii din Italia, o familie de bijutieri care urmează această tradiție de montare și setare a pietrelor prețioase din generatie în generatie, tocmai pentru că brandul dorește să ofere calitate în servicii, design și execuție deopotrivă. Acest pas a venit în mod firesc după ce Malvina Cservenschi a finalizat studiile de specialitate la nivel internațional și a obținut certificarea GIA (Gemological Institute of America) pentru a deveni expert în arta bijuteriilor cu diamante.
„Mișcările pe piața românească ale businessului de bijuterii s-au dovedit un act de curaj intr-o criza financiara, însă aurul și diamantele vor avea un return of investment semnificativ, indiferent de anxietatea pieței. În 2020 estimăm să depășim cifra de afaceri de 2 milioane de euro, urmând ca veniturile la sfârșit de an sa fie cu 30% mai mari decât în 2019, în echilibru cu menținerea cheltuielilor sub control. Pentru 2021 ne-am propus o cifră de afaceri de 3 milioane euro, ca urmare a dezvoltării unei ramuri secundare de produse homewear – Malvensky home – dar și odată cu o noua strategie dedicată colecției pentru barbati – Malvensky Men.” declară designerul Malvina Cservenschi.
Premium customers / Premium care
Evoluția businessului în 2020 marchează și o schimbare la nivelul publicului tinta. Prin urmare, investițiile s-au orientat spre premium customer care:
„Experiența celor care descoperă Casa Malvensky începe din momentul în care clientul intră pe „bulevardul cu cele mai frumoase case din București”. Ești inițiat într-un spațiu atemporal, elegant și strălucitor, unde te întâmpină un valet. Urmează intalnirea cu consultanții de vânzări care te ghidează în călătoria prin universul Malvensky. Bijuteriile devin la rândul lor opere de artă în casa Malvensky.” declară designerul Malvina Cservenschi
Printre serviciile premium oferite clienților brandului românesc se numără ședințele de consultanță în zona de bijuterii bespoke cu designerul, colecțiile de bijuterii cu diamante, camera de perle, camera de tradiții, camera cu diamante și spații speciale dedicate inelelor de logodna și verighetelor. Aceleași servicii de lux și un tur virtual al Casei de bijuterii Malvensky se regasesc și în spațiul online pe site-ul www.malvensky.com. Noul flagship store pune la dispoziția clienților și servicii de reconditionare, de finisare și tratare a bijuteriilor cumparate din portofoliul Malvensky.
Noua colecție, lansată oficial pe 16 noiembrie 2020, poate fi vizualizata online pe www.malvensky.com sau in incinta Casei de Bijuterii Malvensky din Bulevardul Lascar Catargiu, numărul 46.