Maşina unică în stilul inconfundabil al lui Joshua Vides şi o colecţie exclusivă de merchandising prezentate la [SPACE] by BMW din Los Angeles
Bucureşti/Los Angeles. BMW M pătrunde pe scena artistică tânără şi diversă din Los Angeles, după ce a început o nouă colaborare cu Joshua Vides şi BMW X4 M Competition. Această colaborare cu artistul de renume internaţional din SUA, ale cărui lucrări se joacă cu percepţia obiectelor ca schiţă şi estompează graniţele dintre desen şi realitate, a produs un BMW X4 M Competition pictat manual, dinamica sa fiind subliniată datorită stilului inconfundabil al lui Joshua Vides şi aplicării liniilor negre pe un fundal alb. Încă din copilărie, fiul unor imigranţi din Guatemala a fost un mare fan al mărcii BMW. Pentru el, această colaborare reprezintă împlinirea unui vis mult preţuit.
Premiera globală a BMW X4 M Competition x Joshua Vides a avut loc la showroomul exclusiv [SPACE] by BMW în The Grove din Los Angeles. Aceasta a găzduit şi o colecţie de merchandising dedicată BMW şi BMW M creată de Joshua Vides. Anul acesta, el vinde o ediţie limitată a colecţiei prin propriile sale canale. Skaterul profesionist Ishod Wair, care este şi un mare pasionat al BMW M, a pozat pentru catalog împreună cu automobilul. Această colecţie include şi articole de îmbrăcăminte, cum ar fi tricouri şi hanorace, precum şi articole de zi cu zi, cum ar fi căni termice, şi chiar produse de decoraţiuni interioară, cum ar fi covoare – toate cu logo-uri în stilul lui Joshua Vides. În seara dinaintea premierei oficiale, artistul a sărbătorit o avanpremieră exclusivă a BMW X4 M Competition x Joshua Vides la [SPACE] by BMW, împreună cu familia şi prietenii. Automobilul unic a fost prezentat oaspeţilor selectaţi pe 7 octombrie, ca parte a unei avanpremiere cu lucrări de Joshua Vides. Automobilul va fi disponibil pentru vizionare de către publicul larg începând cu 8 octombrie, înainte de a fi transferat în noiembrie în flota de automobile a BMW M GmbH.
“Pe măsură ce marca BMW continuă să se dezvolte, întotdeauna suntem deschişi şi către dezvoltarea culturală”, a spus Jens Thiemer, vicepreşedinte executiv BMW pentru clienţi şi brand: “Cu ideile şi viziunea sa, Joshua Vides este una dintre figurile remarcabile şi unul dintre liderii de opinie în lumea artei, a stilului de viaţă şi a culturii. Colaborarea cu JV va face ca BMW să beneficieze de influenţa şi imaginile sale prin faptul că ajunge la un nou public- ţintă şi îl captivează.” Markus Flasch, directorul executiv BMW M GmbH, a subliniat că aceasta este “prima dată când un automobil sport de înaltă performanţă de la BMW M acţionează ca punct focal pentru unul dintre colaboratorii noştri exclusivi”. Josh a înţeles cum să-şi folosească talentele artistice pentru a oferi cadrul perfect pentru design şi liniile acestui automobil. “Stilul său incomparabil se adresează tinerilor consumatori din întreaga lume şi întăreşte conştiinţa mărcii BMW M în segmentul de lux expresiv”, a spus Markus Flasch.
Joshua Vides: “Sunt extrem de fericit că am putut lucra cu BMW şi BMW M în acest proiect. De când aveam vreo 7-8 ani, mi-am dorit să deţin un BMW. A fost incredibil să pot aplica propriile mele idei la proiectarea unui BMW X4 M Competition”. Obiectivul său pentru proiect: “Am vrut ca automobilul să arate cât mai bine pe stand. Este pentru prima dată când lucrez cu linii de viteză precum cele pe care le vezi că îţi dau impresia unei mişcări rapide în desene animate sau filme. Sunt foarte mulţumit de rezultat”.
Joshua Vides a fost un adevărat entuziast al BMW încă din copilărie. A crescut într-o suburbie lipsită de posibilităţi din Los Angeles, unde rareori a zărit un automobil BMW sau BMW M. De fapt, era atât de rar încât a fost suficient să vadă un BMW condus pe lângă el pentru a-l face să se oprească şi să gândească. Fascinaţia sa pentru marcă a continuat să crească, la fel ca şi dorinţa de a-şi cumpăra propriul BMW într-o zi. După o carieră extrem de variată, Joshua Vides a lucrat ca barman, pompier, geamgiu, şofer de livrare, apoi ca grafician pentru o serie de mărci de streetwear – astfel şi-a găsit vocaţia de artist. El a făcut descoperirea sa prin producerea de decoraţiuni artistice pentru un pantof sport de renume mondial, care a condus apoi la colaborări cu companii de renume mondial şi la propriile colecţii.
În 2021, Joshua Vides şi-a deschis cafeneaua Matte Black Coffee din Los Angeles, proiectată în întregime în stilul său alb-negru. Timp de câteva săptămâni, vizitatorii cafenelei vor putea admira instalaţia sa dedicată BMW – aceasta constă în rotirea volanelor şi a altor opere de artă.
Joshua Vides şi-a îndeplinit acum visul din copilărie de a deţine un BMW – nu o dată, ci de două ori. Pe lângă un BMW M3 (E46), de culoare Alpine White, pe care l-a achiziţionat în 2004, deţine şi un BMW M3 (E30), culoare Diamond Black, din 1989. Dragostea lui pentru BMW este gravată acum şi pe piele; în timp ce făcea prima călătorie la München în septembrie, a vizitat BMW Welt pentru a admira comorile din zona BMW Classic şi a fost atât de impresionat încât a decis să-şi facă un tatuaj cu logo-ul BMW pe antebraţ.