Virale, guerilla advertising, word of mouth – umblă vorba cum că ele ar fi printre ultimele trend-uri în advertising-ul românesc. Pentru cei care vor să afle mai multe despre ce se întâmplă cu neconvenţionalul din publicitatea de la noi, astăzi a apărut, împreună cu 24FUN, suplimentul ADfel – 32 de pagini dedicate acestui fenomen. În avanpremieră la ADfel, “Un festival cu zero convenţional”, suplimentul editat de IQads şi 24-FUN îşi propune să acopere creaţiile româneşti din această zonă – teme pe care le veţi putea citi pe larg în articolele “Neconvenţionalul, unul dintre clasicii advertsing-ului”, al Ruxandrei Gubernat şi lecţia de viral “Dă şi tu mai departe”, a Anei Militaru şi să introducă publicul în cultura neconvenţionalelor de la festivalurile din afară – într-un articol al lui Andrei Haţegan.
Veţi putea citi editorialele lui Alex Săndulescu, Director General B24FUN şi Mihai Dobrovolschi , iar publicitari cu experienţa innovative-ului, ca Bogdan Naumovici, Alex Dumitrescu, Şerban Alexandrescu sau Mihai Coliban vorbesc despre nevoia de neconvenţional şi stadiul la care se află publicitatea româneasca pe acest teritoriu, relativ nou şi cu mult potenţial explorabil.
Suplimentul ADfel este distribuit împreună cu 24-FUN, Academia Caţavencu şi Tabu. Iar pentru cei care vor să afle pe viu ce se întamplă cu publicitatea inovativă din România, de luni, 24 septembrie, pe terasa La Motoare se întamplă a doua ediţie a festivalului ADfel.
{mosloadposition user10}