Maguay, producător, integrator şi distribuitor de sisteme IT, atacă segmentul online cu un nou site de prezentare şi configurare de produse cu funcţionalităţi de comerţ electronic, pentru a le oferi clienţilor posibilitatea de a alege între mai multe componente la configurarea echipamentului IT solicitat – server, desktop, portabile.
„Am decis să adoptăm o prezenţă online mai bine conturată pentru a consolida şi în mediul virtual poziţia puternică pe care Maguay a dobândit-o pe piaţa IT din România”, a declarat Corvin Pughin, director comercial Maguay.
Noul site al Maguay a fost dezvoltat de HyperActive, companie specializată în dezvoltare web, publicitate online şi optimizare, care a creat un instrument de business bazat pe o bază de date puternică şi un motor de căutare fiabil şi performant. Noul site Maguay este menit să le uşureze clienţilor săi decizia de achiziţie şi mai ales selectarea celor mai potrivite componente.
„Decizia de achiziţie este, din ce în ce mai mult, la un simplu clic distanţă şi pentru a le demonstra clienţilor că avem o ofertă flexibilă, le permitem să îşi configureze echipamentele după cum doresc, chiar înainte de a lansa comanda propriu-zisă”, a explicat Corvin Pughin, director comercial, Maguay.
Aceasta este prima etapă în dezvoltarea noului site Maguay; vor urma segmentarea vizitatorilor pe categorii de companii, respectiv o interfaţă avansată de configurare a serverelor de mare performanţă, dar şi o comunitate pentru specialiştii IT. „Planurile noastre de dezvoltare sunt în ton cu evoluţia tehnologiei: vrem să extindem funcţionalităţile site-ului nostru cu o platformă completă de achiziţii online – ceea ce ar reduce timpul de lansare şi procesare a comenzilor. De asemenea, vrem să ne segmentăm oferta în funcţie de tipul de clienţi şi să venim cu produse personalizate pe tipul de companii deservite: corporaţii, companii mijlocii, firme mici şi microîntreprinderi”, a detaliat Corvin Pughin, director comercial, Maguay.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}