Magnetique a lansat cea mai nouă publicaţie online din portofoliul său. Odată cu lansarea menreport.ro, Magnetique estimează venituri în creştere cu 360.000 Euro în 2007 în ceea ce priveşte publicitatea online.
Menreport.ro se doreşte a fi o revistă de cultură masculină, destinată acelor bărbaţi care preferă deopotrivă stilul de viaţă cât mai rafinat şi elegant dar care în acelaşi timp sunt pasionaţi de noutăţile în materie de high tech, sănătate, fashion şi divertisment, cu venituri high şi o cultură masculină bine definită.
Principala ţintă a celor de la Magnetique este ca prin menreport.ro să reunească toate informaţiile interesante şi necesare barbatulului zilelor noastre într-un singur portal. Targetul principal al menreport.ro sunt barbaţii puternici, independenţi, care ştiu ce vor şi cum să obţină, cu vârste cuprinse între 20 şi 35 de ani şi venituri high.
„Publicul menreport.ro se doreşte a fi unul educat, cu deschidere către tot ceea ce înseamnă nou. Prin lansarea acestei publicaţii online am dorit să intrăm şi pe segmentul masculin şi estimăm că până la sfârşitul anului, menreport.ro va fi unul dintre cele mai reprezentative portaluri de gen de pe piaţa românească, nu doar ca număr de utilizatori ci şi ca fidelitate a comunităţii online formate în jurul acestui portal. În ceea ce priveşte veniturile din publicitatea on-line, odată cu lansarea menreport.ro estimăm că până la finalul anului 2007, se va înregistra un total de 360.000 Euro” declară Eveline Fabritius, Head Manager Magnetique Marketing.
Această lansare face parte din strategia Magnetique de a se concentra pe dezvoltarea publicaţiilor online de nişă. Prin menreport.ro, Magnetique doreşte să exploreze nişa dedicată publicului masculin, neexploatată încă, spre deosebire de segmentul dedicat publicului feminin, însă cu un potenţial continuă dezvoltare.
{mosloadposition user10}