Agenția de consultanță, design și retorică de brand Rusu+Borțun Brand Growers a realizat rebrandingul magazinului My House, care va fi de acum cunoscut sub numele Magmatik. Relansat în martie și destinat obiectelor autentice de lux, pe Calea Dorobanți nr.168, Magmatik aduce clienților branduri de lux precum: Lalique, Hermes, Christofle, Rosenthal, Versace, Sambonet, Rivolta Carmigniani, Villeroy&Boch, și propune, în exclusivitate, alte două branduri frantuzești de lux, Ercuis și Raynaud.
Clientul a avut o viziune curajoasă și și-a dorit să construiască un brand în categoria retail de lux, un brand care sa reflecte o filosofie de viață, un manifesto dedicat luxului autentic, deloc ostentativ.
Prin urmare, abordarea agenției a putut să fie diferită și si-a propus să repoziționeze un magazin iconic din București (la care oamenii se refereau ca la magazinul Rosenthal) într-un concept store, o destinație care să se concentreze pe experiența clientului si pe autenticitatea poveștilor de crafmanship ale brandurilor etalate acolo, care pot să inspire o adevărată filosofie de viață.
„Împărtășim aceleași valori cu clienții noștri, stăm lângă ei și businessurile lor mult timp și înainte și după proiectul de construcție de brand, avem experiențe antreprenoriale și de management și ne implicăm foarte mult în multe detalii din business. După finalizarea identității ne bucurăm că rămânem alături de antreprenori oferind consultanță în zona de marketing și manifestare de brand,” a declarat Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO la Rusu+Borțun.
Numele Magmatik are drept inspirație cuvântul magma (sursa primară si esența lucrurilor), iar brandul își propune să aibă o perspectivă mai profundă asupra luxului, văzut ca filosofie de viață, nu ca o semnalizare a unui status social. Își dorește să coaguleze în jurul lui o comunitate de clienți care cred în valorile brandului și de artiști români care vor crea plecând de la premisele pe care Magmatik le expune. Primul pas a fost participarea Magmatik în cadrul Romanian Design Week 2023 prin expoziția “The Profound Side of Luxury”.
„Magmatik își propune să fie un brand-manifest care să încurajeze o altfel de experiență a luxului. Scopul brandului este să inspire clienții săi să regândească felul în care percep luxul, nu ca pe o atitudine de show-off, ci ca pe o întoarcere la esența lucrurilor, la poveștile autentice din spatele obiectelor create de branduri celebre,” a declarat Andrei Calagiu, unul din cei doi antreprenori, co-fondator al acestui business.
Echipa Rusu+Borțun Brand Growers implicată în acest proiect a fost alcătuită din Alina Tudose, Răzvan Chifu și Cătălin Rusu, iar echipa Magmatik din Maria Calagiu, Andrei Calagiu, Mirela Tanasin Sartore, Vlad Oancea și Alex Keler.