Anul 2019 începe cu un suflu nou pentru Magister, unul dintre principalii furnizori de soluții pentru retail din România.
La aniversarea a 17 ani de activitate, compania se relansează cu o nouă imagine și o nouă strategie de dezvoltare, pregătită să ridice standardele de pe piața soluțiilor software și a serviciilor dedicate comercianților.
Misiunea? De a susține și consolida comerțul autohton, pe o piață tot mai dificilă și mai competitivă.
Convinsă că doar tehnologia performantă și alinierea la noile trenduri de consum îi pot ajuta pe comercianți să avanseze, compania Magister își lansează noua identitate vizuală, în acord cu actuala strategie de dezvoltare. Schimbările grafice reflectă notorietatea și maturitatea brandului și atributele care l-au consacrat în topul furnizorilor de soluții complete pentru retail. Totodată, noua identitate vizuală subliniază noile direcții de dezvoltare ale companiei, în concordanță cu tendințele pieței de retail și cu valorile companiei Magister: inovația, stabilitatea, ritmul dinamic, lucrul în echipă cu parteneri la nivel național, coeziunea și implicarea – calități specifice rețelei naționale de parteneri ce contribuie la succesul longeviv al companiei.
Procesul de rebranding Magister se sincronizează cu lansarea SmartCash Retail Management System 2019, cunoscuta suită software pentru retail dezvoltată de companie, care beneficiază, la rândul său, de o nouă imagine de produs.
Această imagine continuă identitatea vizuală “smart” caracteristică produselor software dezvoltate de compania Magister, beneficiind însă de un design modern, simplificat, compatibil cu noile tehnologii de afișare online.
“Lansarea noii imagini Magister reflectă, în mod firesc, nivelul actual de dezvoltare al companiei noastre. Ea semnifică, totodată, trecerea într-o etapă superioară de evoluție, având la bază valorile pe care le-am respectat întotdeauna față de clienții și partenerii noștri: inovație, corectitudine, transparență, profesionalism”, declară Dor Bujor Pădureanu, CEO Magister.