Designerii români de produs, susţinuţi de UniCredit Ţiriac Bank, semnează decorurile spaţiilor destinate jurnaliştilor şi invitaţilor VIP
Un centru de presă modern, cu un spaţiu de primire a jurnaliştilor, proaspăt şi contemporan, după modelele centrelor de presă amenajate în cadrul marilor evenimente internaţionale, un salon destinat invitaţilor VIP, personalizat cu o selecţie de obiecte-concept ale designerilor români de produs, şi două spaţii pline de personalitate, destinate interviurilor televizate cu marii artişti ai lumii prezenţi la Bucureşti în luna septembrie – acestea sunt câteva dintre surprizele pregătite cu sprijinul UniCredit Ţiriac Bank pentru ediţia din 2013 a Festivalului Internaţional George Enescu.
Spaţiile, conceptualizate şi realizate de BUCHAREST DESIGN CENTER, sunt poziţionate la etajul 1 al Sălii Palatului din Bucureşti şi se vor regăsi pe traseul oficial al festivalului, funcţionale până la data de 28 septembrie 2013.
“În acest an, în premieră pentru un eveniment românesc, amenajarea centrului de presă al Festivalului Internațional George Enescu a fost conceptualizată de designerii români de produs [prin BUCHAREST DESIGN CENTER], sprijiniți de UniCredit Țiriac Bank.
Prin această componentă inedită, parte a campaniei “Bucureștiul Creativ” din cadrul Festivalului, încercăm să atragem și mai mult atenția asupra faptului că Bucureștiul este o capitală europeană vie iar Festivalul este unul contemporan, care reușește să creeze spectacol și dincolo de sala de concert”, declară Mihai Constantinescu, directorul executiv al Festivalului Internațional George Enescu.
Pornind de la conceptul vizual al festivalului şi de la sloganul „Magia Există”, designerii români au realizat un concept de amenajare inedit, care continuă magia muzicală, creată în sălile de concerte, în spaţii de utilitate imediată. Este pentru prima dată în România când un centru de presă al unui eveniment internaţional poartă semnătura unor designeri.
”UniCredit Ţiriac Bank este partener principal al Festivalului Internaţional George Enescu şi susţine prin diverse initiaţive designul românesc de produs. Am pus laolaltă cele două zone în care ne implicăm şi am reuşit împreună să realizăm un proiect inedit şi creativ pentru un festival recunoscut internaţional”, declară Anca Nuţă, Director Identitate & Comunicare UniCredit Ţiriac Bank.
„Festivalul Internaţional George Enescu este, poate, cel mai bun ambasador a ceea ce are Bucureştiul mai surprinzător de arătat. De aceea, cu mare bucurie, la invitaţia UniCredit Ţiriac Bank, am gândit spaţii prietenoase, proaspete, impregnate de creativitatea tinerilor designeri români de produs – care să contribuie la imaginea unei capitale europene moderne”, spune Simona Buta, unul dintre fondatorii BUCHAREST DESIGN CENTER.
Masa Melted [design AA Studio], o masă-concept realizată din corian care pare că se „topeşte” sub ochii privitorilor, Lampa Skins Crocodile, a designerului Dragoş Motică, Masa Leaf [design Anca Trestian & Alina Turdean] sau Lampa Retro [design YaU Concept], acestea sunt câteva dintre obiectele designerilor români de produs care vor completa, în spaţiile menţionate, magia Festivalului Internaţional „George Enescu” 2013.
BUCHAREST DESIGN CENTER este autorul conceptului de amenajare, prin contribuţia designerilor [AA Studio] [Agnes Lukacs] [Alexe Popescu & Radu Manelici] [Anca Trestian & Alina Turdean] [ArhiDot Design – Dana Boştină & Vlad Boştină] [Dragoş Dogaru] [Dragoş Motică] [Justin Baroncea] [Simplexio] [the CraftLab by Irina Neacşu] [YaU Concept].
Conceptul a fost realizat pornind de la identitatea Festivalului Internaţional „George Enescu”, respectând personalitatea şi arhitectura interioară a spaţiului-gazdă (Sala Palatului).
UniCredit Ţiriac Bank este partener-principal al Festivalului Internaţional „George Enescu” şi susţinător tradiţional al evenimentelor culturale.
Evenimentele s-au bucurat de sprijinul partenerilor Julius Meinl şi IQ aqua, apa oferită cu bucurie celor însetaţi de cultură.