Magazinul online naturist Puterea Plantelor anunță lansarea noii versiuni a site-ului web, ca parte a procesului de rebranding al companiei.
Începând cu 1 aprilie, consumatorii se pot bucura de platforma complet nouă și îmbunătățită a magazinului online, dezvoltată pentru a oferi acestora o experiență mai plăcută a cumpărăturilor, optimizată pentru a găsi mai ușor produsele de care au nevoie, precum și variante noi de produse care i-ar putea interesa, dar și pentru a automatiza procesele operative.
Cele peste 8.000 de produse prezente în cadrul platformei online Puterea Plantelor vor rămâne împărțite în aceleași categorii, și anume de la produse de igienă și îngrijire, produse cosmetice, precum și ingrediente cosmetice, până la produse alimentare, suplimente naturale, produse organice, uleiuri și siropuri naturale, produse pentru bebeluși și altele. Ulterior lansării noului site, vor fi introduse atât produse, cât și producători noi. Printre producătorii deja prezenți în portofoliul Puterea Plantelor se numără Trăiește Bio Shop, Bio Nera Plant, Biogama Distribution, Fares Trading, Dacia Plant, Biovitality, Miobio Cosmetics și Techirghiol Farma Cosmetics.
Putereaplantelor.ro sărbătorește 9 ani pe piața din România, site-ul fiind lansat în anul 2013 din dorința de a oferi o gamă variată de produse naturiste și BIO, dar și de a promova produse românești și un stil de viață sănătos. Compania și-a desfășurat activitatea în Bacău până în 2018, când s-a mutat la București. Cifra de afaceri și numărul de clienți au crescut în fiecare an, înregistrând în 2021 o cifră de afaceri de 450.000 EUR. Pentru anul 2022, este estimată o creștere a acesteia de 15%.
Obiectivul întregului proces de rebranding a site-ului putereaplantelor.ro este de a aduce mai aproape de clienți soluțiile pentru nevoile acestora, eficientizând experiența de cumpărături și simplificând procesul operațional prin automatizare. Noua platformă are un timp mai scurt de încărcare, iar produsele pot fi selectate mai ușor prin introducerea filtrelor și optimizarea motorului de căutare.
„Nevoia unui rebranding a venit din dorința de a oferi clienților noștri o experiență centrată pe nevoile lor până la cel mai mic detaliu. Viziunea noastră – „să previi este mai bine și mai simplu decât să vindeci” – ne face să ne dorim să fim mai aproape de consumatori prin intermediul unei platforme mai prietenoase, mai intuitive și mai rapide. Mai mult decât atât, cu ajutorul specialiștilor, clienții noștri au acces la sfaturile și recomandările acestora pentru a fi siguri că alegerea produselor naturiste este una corectă”, a spus Diana Fala, fondator Puterea Plantelor.
Dorința de a furniza consumatorilor remedii de cea mai înaltă calitate și provenite din surse naturale stă la baza activităților de zi cu zi, astfel încât s-a realizat colaborarea cu un medic, precum și cu alți profesioniști în domeniul fitoterapiei și al produselor naturiste, pentru a oferi sfaturi specializate în funcție de cereri. Așadar, prin gama cât mai variată de produse, informațiile complete necesare pentru a lua o decizie de achiziție corectă și un proces cât mai simplu și intuitiv, Puterea Plantelor devine, astfel, un partener de încredere pentru oricine caută să acceseze multitudinea de soluții pe care natura i le poate oferi.