- În topul alegerilor cumpărătorilor: mobilierul pentru grădină, zona de amenajare a dormitorului, mobilier care facilitează lucrul de acasă
- Peste 10.000 de produse, într-un singur loc, din care peste 2.000 de modele sunt în stoc cu livrare rapidă
Brandul românesc de mobilă ACAJU anunță creșteri de 30% în perioada pandemiei. Pe de-o parte, creșterea s-a datorat acestui context, pe de altă parte anul 2020 a fost anul schimbărilor de strategie, al adaptării și al evoluției pentru brandul românesc care se ocupă cu furnizarea obiectelor de amenajare interioară.
În contextul pandemiei de Covid-19, regândirea planului de acțiune, schimbarea obiectivelor și prezența constantă în mediul online au reprezentat cheia succesului pentru acesta. Urmând „firul roșu” al direcției brandului, bine delimitat cu ajutorul viziunii și a valorilor companiei, noul plan de acțiune s-a concretizat intuitiv în anul 2020.
,,Principalul obiectiv atins în anul 2020 a fost consolidarea unei relații transparente, bazată pe încredere și respect cu întreaga echipă Acaju. Adaptarea la noile condiții și alinierea intereselor comune au condus la mobilizarea fiecărui membru în parte, fie că lucrau de la birou în condiții depline de siguranță, fie că alegeau să își desfășoare activitatea de acasă.” susține Iulian Acatrinei, Director General ACAJU România.
Datorită acestui proces de mobilizare și implicare, pierderile financiare estimate în urma închiderii magazinelor fizice s-au transformat într-o perioadă de creșterea ulterioară a cifrei de afaceri cu 30% față de anul precedent.
În această perioadă s-au remarcat creșteri semnificative în zona de amenajare a dormitorului, prin mobilier care facilitează lucrul de acasă, precum birouri și scaune pentru birou. Mobilierul pentru grădină a fost și el în topul alegerilor cumpărătorilor.
Anul 2021 este marcat de sărbătorirea a 15 de ani de activitate și planuri ambițioase pentru viitor pentru ACAJU. Regândirea spațiilor logistice pentru creșterea capacității de depozitare și sortare a produselor și implementarea unui soft de management al business-ului sunt acțiuni din planul de afacere din anul în curs.
„Fiecare dintre noi a înțeles cât de important este să aibă o locuință cât mai confortabilă și primitoare și chiar când efectele actualei pandemii se vor diminua, credem că nu se va șterge așa ușor din memoria colectivă importanța unui ambient în care poți sa te relaxezi, dar și să lucrezi. Nu credem într-o relaxare foarte rapidă a măsurilor impuse de lege și ne așteptăm ca mobilierul din categoriile work from home și cel de gradină să aibă o evoluție puternic pozitiva în continuare. Ne dorim sa avem o creștere a cifrei de afaceri de 2 cifre, așa cum ne-am obișnuit în ultimii ani, ținta fiind o creștere tot de 30%.” declară Iulian Acatrinei.
„Vom rămâne loiali misiunii noastre care spune că ACAJU contribuie la creșterea calității vieții pentru toate entitățile implicate în relația cu ACAJU, așa că vor fi în centrul atenției noastre echipa, acționarii, clienții, furnizorii si statul”, mai adaugă Directorul General ACAJU România.
Călătoria ACAJU pe piața de e-Commerce din România a început acum 15 ani, devenind Furnizori de Fericire în prezent. Principalele atuuri ale ACAJU sunt:
- Gama variată de peste 10.000 de produse, într-un singur loc, din care peste 2.000 de modele sunt în stoc cu livrare rapidă;
- Colaborări cu principalii furnizori de mobilă și canapele din România si Uniunea Europeană;
- Comenzi fără risc, fără plată în avans. Termen de returnare de 30 de zile. Returul este Gratuit. Orice produs are o garanție de minim 24 de luni;
- O gamă variată de culori, materiale și texturi pentru piesele de mobilier;
- Comandă efectuată online, fără cont, sau telefonic.