de vânzare a Flamingo International până în 2010
Investiţiile planificate de Flamingo International pentru acest an se ridică la aproximativ 16 milioane euro și vor determina creşterea numărului de magazine Flanco World la aproximativ 30 până la finalul lui 2008
Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de retail electronic, electrocasnic şi IT&C din România va investi în acest an peste 16 milioane de euro în extinderea reţelei de magazine de suprafaţă mare operată de retailer sub conceptul Flanco World. Până în 2010, Flamingo International estimează că magazinele Flanco World vor contribui cu peste 70% la suprafaţa totală de vânzare operată de companie. Reţeaua Flanco World a înregistrat cea mai spectaculoasă evoluţie pe piaţa de retail pentru această categorie de magazine, de la inaugurarea primului magazin de acest tip în Braşov în 2005, în prezent reţeaua numărând 18 unităţi Flanco World, prezente în toate regiunile ţării. În 2008, compania va continua procesul de extindere a rețelei de magazine de suprafață mare operate sub brandul Flanco World, propunându-și să atingă o suprafață totală de vânzări de 70.000 mp până la finalul acestui an, și de 90.000 mp la finalul lui 2010.
„În 2008, vom continua procesul de dezvoltare extensivă a conceptului Flanco World. Evoluţia înregistrată anul trecut de magazinele Flanco World a demonstrat că Flamingo International a optat pentru un concept de retail câştigător. De aceea, ne propunem să investim şi în următorii ani în creșterea acestei rețele, prin prezența în cele mai importante parcuri de retail, având deja ca exemplu proiectul Flanco World cu o suprafaţă de 3.000 m² din Colosseum Retail Park, planificat pentru 2009”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Planurile de investiţii ale Flamingo International care privesc deschiderea de magazine proprii vor atinge o valoare de 16 milioane de euro doar în 2008, potrivit estimărilor companiei. În 2007, Flamingo International s-a concentrat asupra dezvoltării rețelei de magazine de suprafață mare, deschizând peste 10 noi unități Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafața totală de vânzare de aproximativ 54.000 mp a retailer-ului.
Reţeaua Flanco World a înregistrat cea mai spectaculoasă evoluţie pe piaţa de retail pentru această categorie de magazine, de la inaugurarea primului magazin de acest tip în Braşov în 2005, în prezent reţeaua numărând 18 unităţi Flanco World, prezente în toate regiunile ţării. În 2008, compania va continua procesul de extindere a rețelei de magazine de suprafață mare operate sub brandul Flanco World, propunându-și să atingă o suprafață totală de vânzări de 70.000 mp până la finalul acestui an, și de 90.000 mp la finalul lui 2010.
„În 2008, vom continua procesul de dezvoltare extensivă a conceptului Flanco World. Evoluţia înregistrată anul trecut de magazinele Flanco World a demonstrat că Flamingo International a optat pentru un concept de retail câştigător. De aceea, ne propunem să investim şi în următorii ani în creșterea acestei rețele, prin prezența în cele mai importante parcuri de retail, având deja ca exemplu proiectul Flanco World cu o suprafaţă de 3.000 m² din Colosseum Retail Park, planificat pentru 2009”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Planurile de investiţii ale Flamingo International care privesc deschiderea de magazine proprii vor atinge o valoare de 16 milioane de euro doar în 2008, potrivit estimărilor companiei. În 2007, Flamingo International s-a concentrat asupra dezvoltării rețelei de magazine de suprafață mare, deschizând peste 10 noi unități Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafața totală de vânzare de aproximativ 54.000 mp a retailer-ului.
{mosloadposition user10}