Concertul Madonnei din Romania ar putea genera venituri de aproximativ 4 milioane de euro numai din vanzarile de bilete, calculeaza BUSINESS Magazin in aceasta saptamana. Suma este aproape egala cu intreaga piata de concerte din Romania anului 2007, care arata faptul ca Madonna era un artist asteptat.
Piata concertelor este in crestere, chiar si in an de criza, iar dupa un 2008 cu vanzari de bilete in valoare de aproximativ 5 milioane de euro, anul acesta concertul Madonnei ar putea duce la dublarea industriei. “Cred ca valoarea pietei pe 2009 va atinge cifra de 10 milioane euro, din care aproximativ 50% o reprezinta, probabil, concertul Madonnei”, spune pentru BUSINESS Magazin Sorina Burlacu, director general al organizatorului de concerte Events.
Madonna va insemna si foarte multa agitatie si cele mai multe bilete vandute pana acum in Romania pentru un singur concert, scrie BUSINESS Magazin. Peste doua saptamani, in Parcul Izvor ar putea veni 70.000 de oameni, cel mai numeros public prezent pana acum in Romania la un concert. Pana in acest moment, s-au vandut aproximativ 80% din bilete, cu o perioada de pre-sale aglomerata, in care s-au dat peste 20% din locuri.
Laura Coroianu, director al Emag!c, compania care o va aduce pe Madonna in Romania, respecta cu strictete clauzele de confidentialitate din contract si nu face nicio dezvaluire privind onorariul Madonnei, admitand insa ca este “foarte interesant”. Nivelul acestuia este similar cu cel perceput in tari occidentale, intrucat artistii nu fac rabat pe considerente de economie nationala, spune Laura Coroianu.
Materialul pe larg despre mega-productia spectacolului Madonna de la Bucuresti si incasarile pe care le va genera acest concert pentru piata locala de organizare de evenimente, in revista BUSINESS Magazin de miercuri 12 august.
{mosloadposition user10}