Luni si marti (12-13 mai) vor avea loc la Palatul Parlamentului, prezentarile echipelor finaliste la cea de-a VIII-a editie a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Angajatorii care sunt in cautarea celor mai performanti juniori sunt invitati sa ii vada intr-o demonstratie pe viu pe cei 235 de concurenti.
Prezentarile sunt ultima etapa a editiei 2008 a Olimpiadelor Comunicarii. Finalistii, grupati in echipe de cate cinci membrii au avut la dispozitie trei saptamani pentru a realiza campanii de comunicare pentru clienti reali. “Clientii”, in functie de proba la care au participat, au fost: branduri comerciale, companii, oameni politici, ministere sau alte institutii publice.
In cadrul evenimentelor de luni si marti, echipele is vor prezenta strategiile in fata publicului si a unor jurii care totalizeaza 55 de profesionisti consacrati din industria de comunicare. La fiecare proba, prezentarea unei echipe va fi precedata de o interventie explicativa a “clientului” pentru care a lucrat aceasta. De aceea, evenimentele sunt si o buna oportunitate de a-i cunoaste mai bine si de a intelege nevoile de comunicare ale celor mai importanti clienti de pe piata romaneasca.
Prezentarile vor incepe luni, de la ora 10:00, cand vor urca pe scena concurentii de la Proba de Comunicare Politica. Acestia au avut de realizat campanii de imagine pentru 10 politicieni: Adrian Nastase (PSD), Adriean Videanu (PD-L), Mircea Geoana (PSD), Norica Nicolai (PNL), Ludovic Orban (PNL), Victor Ponta (PSD), Monica Iacob Ridzi (PD-L), Codrut Seres (PC), Laszlo Borbély (UDMR), Antonel Tanase (PNL). Detaliile despre echipele de la aceasta proba si despre temele pe care le-au primit pot fi vazute pe site-ul competitiei, la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2008/comunicare-politica.html
Tot luni, de la ora 14.30 este randul echipelor de la Proba de Relatii Publice sa prezinte campaniile pe care le-au realizat pentru “clientii” lor: Tuborg Romania, Carptacement Holding, BRD Groupe Societe Generale, Vodafone, Dacia, ABN AMRO Bank, Toyota, Apa Nova, Danone, Impact SA, Fundatia Sensiblu, Radio 21 si Internetcorp. Detalii despre echipe si despre brief-uri pot fi vazute la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2008/relatii-publice.html
A doua zi de Prezentari Publice, marti, 13 mai, va debuta de la ora 10.00 cu Proba de Advertising. Echipele de la aceasta proba vor prezenta campaniile pe care le-au realizat pentru: Orangina, Coca Cola, Sprite, BRD Groupe Societe Generale, Dacia, Vodafone, Nestle, Danone, ABN AMRO Bank, Realitatea TV, The Money Channel, BIZ si Campaign. Detalii despre echipe si despre brief-uri pot fi vazute la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2008/advertising.html
De la ora 15.00, vor urca pe scena echipele de la Proba de Comunicare Institutionala. Acestea au realizat campanii de marketing social pentru 11 “clienti” institutionali: Ministerul Economiei si Finantelor, Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, Ministerul Internelor si Reformei Administrative, Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, Serviciul Roman de Informatii, Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicarii si Tehnologia Informatiei, Agentia Nationala pentru Sport, Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor, Agentia Nationala Antidrog, Administratia Fondului pentru Mediu, Metrorex. Detalii despre echipe si despre brief-uri pot fi vazute la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/echipe/2008/comunicare-institutionala.html
{mosloadposition user10}