Peste 2 milioane de români au fost luni seară cu ochii pe emisiune
Românii și-au făcut deja un obicei din a urmări în fiecare luni și marți „Chefi la cuțite”. Emisiunea a fost din nou lider de piață absolut, pe toate categoriile de public, iar la nivelul punctelor de rating a înregistrat și un record: pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a obținut o medie de 13,3 puncte de rating și 31 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,7 puncte de rating și 13,3 procente din cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21.46, peste 2 milioane de români erau cu ochii pe „Chefi la cuțite”.
Emisiunea a fost lider de piață și la orașe, dar și la nivelul întregii țări. Așa se face că luni seara, în intervalul orar 20.30-23.31, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 9,8 puncte de rating și 20,1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 4,2 puncte de rating și 8,6 % cota de piață. La nivelul întregii țări, „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu o audiență medie de 8,6 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, Pro Tv ocupând și de data aceasta locul al treilea, tot după Kanal D, cu 4,4 puncte de rating și 9,5 % cota de piață.
Azi la „Chefi la cuțite”, dedicație cu lăutari pentru chef Scărlătescu
Mâncarea bună merge de minune acompaniată de muzică! Asta și-a spus un concurent de la „Chefi la cuțite” care și-a propus să-i cucerească pe cei trei jurați nu numai cu bucate tradițioanle, ci și cu versuri compuse chiar de el. Cunoscut în branșă drept Biloi din Mangalia, Florin Medeleanu este lăutar și improvizează versuri în funcție de context. Iar în ediția de marți seara îi va surprinde pe chefi cu o dedicație specială pentru chef Scărlătescu, pentru care va cânta în culise și chiar va compune versuri referitoare la prestația juratului din sezonul trecut. Dacă va lua cuțitele și, mai ales, ce vor spune chefii când îl vor auzi cântând, telespectatorii Antena 1 află marți, 21 februarie, de la 20.30.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 20 februarie 2017