· Cu 227% mai multe vizite în categoria ”Copii” față de aceeași perioadă a anului trecut
· Cele mai multe cumpărături s-au realizat în zilele de luni și vineri, între orele 10.00 – 13.00
· Brandurile preferate de mame pentru fetele lor au fost Mango Kids, Mayoral și Pepe Jeans, iar pentru băieți, părinții au achiziționat în special produse de la New Balance, Nike Kids, Tommy Hilfiger și Geox.
Luna septembrie, odată cu începutul anului școlar, a generat o adevărată revoluție a cumpărăturilor realizate de mame pentru cei mici. Astfel, categoria ”Copii” de pe www.answear.ro a avut o creștere de 40% a numărului de comenzi și o dublare a traficului față de lunile de vară.
”Creșterea numărului de vizite din secțiunea ”Copii” din luna septembrie, cu 227% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut, arată interesul tot mai mare al mamelor pentru achizițiile online, atât pentru cei mici, cât și pentru restul familiei. Peste jumătate dintre doamnele ce au achiziționat haine pentru copiii lor au vizitat și alte categorii din site, completând coșul de cumpărături și cu articole de sezon pentru adulți. În luna septembrie, valoarea medie a unui coș de cumpărături realizat de mamele de pe Answear.ro a depășit suma de 250 lei”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
În categoria ”Copii” se găsesc aproape 7000 de produse. Pentru fetele și băieții cu vârste între 0 și 14 ani, articolele cele mai căutate au fost pantofii sport și sneakers, jachete, cât și tricourile și bluzele sport. Brandurile cele mai populare pentru fete au fost Mango Kids, Mayoral și Pepe Jeans, iar pentru băieți, părinții au achiziționat în special produse de la New Balance, Nike Kids, Tommy Hilfiger și Geox.
Peste 75% dintre cumpărătorii din secțiunea ”Copii” din luna septembrie au fost femei, cele mai multe dintre acestea locuind în București, Cluj, Iași, Constanța și Timișoara. Zilele în care s-au înregistrat cele mai multe comenzi au fost luni și vineri, între orele 10.00 – 13.00. Cel mai scump produs achiziționat în aceasta perioadă a fost o geacă de iarnă Tommy Hilfiger, în valoare de 899 lei.
”Am mai remarcat și faptul că mamele de băieți au achiziționat produse mai scumpe decât cele ce au făcut cumpărături pentru fete, coșul lor de cumpărături având în general cu cel puțin un produs în plus.”, a continuat Raluca Radu.
Answear.ro face parte din grupul polonez cu același nume, prezent în 5 piețe din Europa Centrală și de Est. În România, proiectul a fost lansat la finalul anului 2015. În doi ani de la lansare, site-ul de modă și-a dublat cifra de afaceri, fiind una dintre cele mai populare destinații de shopping online pentru segmentul de modă din piața locală.