Notorius a pregatit impreuna cu Cora o campanie umanitara pentru reducerea riscului de abandon scolar si implicit a riscului de abuz, neglijare si exploatare a copiilor
Intreaga luna mai a fost “deschisa” la Cora: la toate hipermarketurile Cora s-a desfasurat campania “Luna inimilor deschise”, o campanie umanitara organizata in sprijinul copiilor pentru reducerea riscului de abandon scolar al acestora.
“Vino in luna mai la Cora si ajuta un copil sa mearga la scoala” a fost indemnul adresat clientilor hipermarketurilor de a contribui in mod direct la reducerea riscului de abandon scolar. La casele de marcat din magazine s-au putut gasi brelocuri de plus si Casute ale Jucariilor. In fiecare saptamana a fost pusa la dispozitia clientilor cate o noua mini-colectie formata din 4 brelocuri de plus si inca din prima zi si Casuta Jucariilor.
In fiecare zi a lunii, in hipermarketurile Cora a fost afisata suma stransa pana in ziua respectiva iar in ultima zi suma finala a fost de 1.827.480.000 de lei vechi (182 748 RON), suma ce a fost donata integral Organizatiei Salvati Copiii si Asociatiei Ilo Ipec (International Labour Office – International Programme for the Elimination of Child Labour).
Acesta este al doilea an in care se desfasoara campania “Luna inimilor deschise”. Anul trecut, gratie donatiilor stranse in valoare de 455.000.000 de lei vechi, peste 100 de copii au fost reintegrati in scoala si au primit rechizite, alimente si imbracaminte.
Notorious pregateste campanii de imagine si comunicare pentru clientul sau Cora din 2003.
Echipa Notorious:
Catalin Popa Senior Art Director
Lucian Boariu Senior Copywriter
Anda Rodideal Account Manager
Ruxandra Cruceru Account Executive
{mosloadposition user10}