PR Network
Cei mai noi membri ai PRN reprezinta piete precum cele din Spania, Finlanda si Mexic, ridicand, astfel, la 17 numarul statelor in care este prezenta reteaua
Incepand cu luna martie 2008, trei agentii de relatii publice au devenit cei mai noi membri ai retelei internationale de relatii publice Public Relations Network (PRN). Cei trei noi parteneri ai PR Network sunt agentia Aleph Comunicación din Madrid, Viisikko-Communica Communication cu sediul in Helsinki si Alterpraxis din Mexico City. O data cu integrarea celor trei noi membri, PR Network este prezenta in 17 state din Europa, Asia, America si Australia. In Romania PRN este reprezentata de agentia 4 ACE-pr&publicity, care a devenit membra a retelei inca din momentul infiintarii acesteia, in mai 2005.
„Apartenenta la o retea internationala, extinsa pe patru continente, face parte din strategia agentiei 4 ACE de dezvoltare a unor campanii integrate de PR, la standarde internationale. Posibilitatea de a extinde serviciile de PR in afara tarii, devine extrem de importanta, in contextul cresterii economice si a necesitatii de a adresa piete straine.” declara Elena Olteanu, General Manager 4 ACE.
Agentia 4 ACE devine astfel, una dintre putinele agentii de PR independente, care ofera clientilor sai suport pentru integrarea campaniilor de PR la nivel international.
Aleph Comunicación ofera servicii de relatii publice adresate in special companiilor din domeniul IT si telecomunicatii, portofoliul companiei numarand clienti precum Oracle, Dassault Systemes sau IBM-Ricoh. Viisikko-Communica Communications (VCA) este o agentie de relatii publice infiintata anul acesta, in urma fuziunii dintre Communica si Viestintä Oy Viisikko, cea din urma fiind prima agentie finlandeza certificata CMS. Agentia Alterpraxis ofera servicii de relatii publice, gestionarea imaginii, media relations si public affairs unor companii importante care opereaza si pe piata din Mexic, precum Roche sau Microsoft.
Despre Public Relations Network (PRN)
Public Relations Network (PRN) este o retea formata din agentii de relatii publice independente din 18 tări ale Europei, India, China, SUA si Brazilia. Scopul infiintarii acestei retele internationale este acela de a oferi clientilor din intreaga lume un nivel cat mai ridicat pe plan local pentru campaniile de PR desfasurate la scara internationala. Pentru mai multe detalii vizitati site-ul www.pr-network.biz.
{mosloadposition user10}