In numarul de octombrie TARGET, redactia revistei descopera povestea afacerii Coca-Cola in Romania si exploreaza secretele succesului lui Catalin Dragan, timisoreanul care ca ajuns primul manager roman al operatiunilor Coca-Cola HBC in Romania. “Am facut parte din generatia care a trebuit sa se schimbe” este povestea lui Catalin Dragan care, ca majoritatea managerilor romani tineri, au invatat secretele business-ului din mers. Sunt multe lucruri pe care poti sa le inveti din mers si, atata vreme cat o companie iti ofera oportunitatea de a te dezvolta astfel in interiorul ei, n-are rost sa pleci – aceasta este lectia pe care a invatat-o timisoreanul in cadrul companiei Coca-Cola.
La 3 ani de la numirea sa in functia de CEO al Coca – Cola HBC Romania, Catalin Dragan spune ca cea mai mare reusita a sa este cea financiara. “In acesti ani am dublat volumul si profitul companiei si cred ca asta spune totul. Avem acum cea mai mare cota de piata din istoria companiei in Romania, poate exceptand inceputurile in care piata era guvernata doar de doi jucatori si se imparteau altfel cotele.”
Exista insa viata dincolo de Coca-Cola? “Exista, fara discutie. Cred ca este in continuare foarte multa munca in Coca-Cola, foarte mult de livrat si cred ca oportunitatile din partea asta a Europei nu sunt de neglijat si e un moment bun sa fii aici”, spune Catalin Dragan pentru cititorii revistei TARGET. Desi segmentul bauturilor necarbonate a prins foarte bine in Romania, avand o pondere de peste 40% din volumul de vanzari – cu 10% mai mare decat in restul grupului, Dragan este convins ca Coca-Cola, asemenea diamantelor, este vesnic. “E un produs care traieste prin mult prea multe dimensiuni, nu doar prin sticla, apa, zahar, concentrat si eticheta.”
Editia de octombrie a revistei TARGET este pe piata de luni, 6 octombrie. TARGET este singura revista lunara de business din Romania care exploreaza povestile de succes si stilul de viata al liderilor, executivilor de top si exponentilor lumii de business.
{mosloadposition user10}