Organizatorii Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii profesionisti in comunicare, ii invita pe angajatorii din agentii, companii, partide politice sau ONG-uri sa participe la etapa finala a competitiei din acest an – Prezentarile publice ale finalistilor – locul in care angajatorii ii pot identifica pe cei mai talentati posibili colaboratori.
Prezentarile vor avea loc in zilele de luni si marti, 18-19 mai, la Palatul Parlamentului. Reprezentantii angajatorilor vor putea urmari o demonstratie “pe viu”, pe care o vor face cei 225 de finalisti ai competitiei. Acestia au realizat timp de doua saptamani campanii si strategii de imagine pentru unii dintre cei mai mari “clienti” de comunicare din toate domeniile: companii, branduri comerciale, oameni politici sau institutii publice.
In contextul economic actual, angajatorii pot gasi printre participantii la Olimpiadele Comunicarii o pepiniera de talente, care sa-i ajute sa-si scada costurile, dar si sa-si imbunatateasca productivitatea. De aceea, pentru a veni in intampinarea lor, organizatorii competitiei le ofera acestora mai multe instrumente pentru a cunoaste atat personalitatea cat si abilitatile potentialilor angajati – participanti la Olimpiadele Comunicarii.
Astfel, angajatorii au la dispozitie, in sectiunea “Participanti” a site-ului, pagini de prezentare detaliate ale echipelor finaliste. Aici pot afla care este “clientul” pentru care lucreaza fiecare echipa, ce brief a primit si detalii despre membrii echipei.
Tot aici, angajatorii pot gasi link-uri catre blogurile participantilor. Citirea acestora e cea mai usoara si eficienta metoda de a determina creativitatea, gandirea strategica, abilitatile de scriere sau atentia la detalii ale potentialilor angajati. Pentru a urmari in timp real ce scriu toti participantii pe bloguri, publicul are la dispozitie un feed RSS pe care il poate accesa la adresa:
//www.olimpiadelecomunicarii.ro/rss/participanti.xml
Cunoasterea din timp a echipelor reprezinta un avantaj pentru angajatorii care vin la Prezentari. Ei isi pot forma o prima impresie asupra celor mai promitatori candidati si pot urmari cu atentie evolutia lor in finala. Aici vor putea determina o alta calitate importanta – abilitatile de prezentare in public.
Pe langa aceste calitati, care pot fi determinate prin citirea blogurilor si urmarirea prezentarilor, angajatorii pot avea siguranta ca vor gasi la finalistii Olimpiadelor si alte calitati indispensabile unor buni profesionisti. Astfel, concurenta pe care au depasit-o pentru a ajunge in finala este o dovada a pasiunii lor pentru performanta. De asemenea, spiritul lor de echipa este demonstrat de cele doua luni petrecute in aceeasi formula de 5 membri.
De asemenea, in urma Prezentarilor, organizatorii le vor oferi tot sprijinul angajatorilor care vor sa ii contacteze pe participantii care le-au facut o impresie buna.
Detalii despre programul Prezentarilor si despre participare pot fi gasite la adresa:
www.olimpiadelecomunicarii.ro/evenimente.html
Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor, iar sponsorul principal al proiectului este Tuborg Romania.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea financiara a: Carpatcement, Petrom, Recolamp, RBS Romania, Coca-Cola HBC Romania, BCR, Jack Daniel’s, Gillette, BitDefender, McCann Erickson, Impact SA, Fundatia Sensiblu, Nutline si Kaspersky.
{mosloadposition user10}