Lufthansa si SWISS ofera o gama larga de noi servicii si beneficii odata cu noile orare de iarna
Mai multe destinatii, frecventa sporita a zborurilor si conexiuni mai bune: colaborarea dintre Lufthansa si SWISS continua sa faca mari progrese oferind clientilor beneficii suplimentare. Odata cu programul de iarna, incepand cu 30 octombrie, toate zborurile dintre Elvetia si Germania vor fi operate in regim code-share, iar orarele de zbor vor fi coordonate astfel incat sa se asigure legaturi de zbor optime din Frankfurt, Munchen si Zurich.
Integrarea SWISS in Grupul Lufthansa continua sa faca mari progrese – asa cum se poate vedea, pe langa altele, in inovatiile aduse noilor orare de iarna 2005/06 care vor oferi pasagerilor ambelor linii aeriene servicii extinse si multe alte beneficii. Printre beneficii se numara: mai multe destinatii, conexiuni coordonate, programe de fidelizare interconectate si acces in spatiile comune de pe aeroporturi.
Zboruri coordonate intre Elvetia si Germania in noile orare de iarna Lufthansa si SWISS isi armonizeaza serviciile oferite intre Elvetia si Germania incepand cu noile orare de iarna care intra in vigoare la 30 octombrie. Toate zborurile Lufthansa si SWISS dintre cele doua tari vor fi operate in sistem de parteneriat code-share, orarele de zbor fiind atent coordonate: in loc sa existe competitie intre cele doua linii aeriene prin decolari aproape simultane (asa cum se intampla adesea in trecut), partenerii si-au aliniat programele pentru a oferi o frecventa sporita a zborurilor si serviciilor de-a lungul zilei. Pentru clienti noua directie inseamna mai multe ore de decolare, destinatii aditionale si conexiuni mai bune prin cele trei puncte de transfer din Zurich, Frankfurt si Munchen. SWISS va oferi 69 de destinatii in 41 tari, iar Lufthansa va oferi servicii catre 181 de destinatii in 76 tari. Clientii vor putea astfel sa aleaga din 563 de zboruri saptamanale intre Elvetia si Germania.
"Aceste beneficii aduse clientilor nostril confirma ca, odata cu dezvoltarea continua a parteneriatului, Lufthansa si SWISS sunt pe drumul cel bun," declara Thierry Antinori, Vice-Presedinte Executiv de Marketing&Vanzari al Lufthansa. "Facem progrese bune si rapide, si oferim o multitudine de noi oportunitati pasagerilor nostri. Reteaua este in crestere, iar clientii nostri se bucura de beneficiile oferite de conexiunile mai bune si de gama de servicii extinsa."
Membrii Swiss TravelClub pot acumula mile de zbor pe toate cursele operate de Lufthansa. De asemenea, pot folosi mile acumulate anterior pentru a achizitiona bilete de avion Lufthansa gratuite. Bineinteles, si membrii Miles & More pot acumula mile pe toate zborurile operate de Swiss si pot achizitiona bilete gratuite pe cursele Swiss.
Membrii programului Swiss Circle si Swiss Travel Club Gold pot folosi spatiile Lufthansa Senator atunci cand zboara cu Lufthansa. Membrii HON Circle si cei ai programului Senators au acces la spatiile Swiss First Class, repectiv Swiss Business Class de fiecare data cand zboara cu Swiss. Acesti clienti se bucura in continuare de permisiunea unor bagaje mai mari si imbarcarea accelerata pentru zborurile Swiss si Lufthansa.
Serviciile se vor dezvolta in continuare, in special cand Swiss se va integra in Star Alliance (planificata pentru vara 2006).
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasăril...
Europa de Est atrage 4 miliarde de euro în investiții de capital de risc. România se alătură cu un n...
OSCAR Downstream confirmă performanța și excelența în management prin recertificarea Deloitte Romani...
Tendințe în resursele umane în 2025: Nestlé România menține modelul hibrid de muncă
theMarketer, platformă românească de email marketing premiată internațional: Două trofee la AVA Digi...
DRS-Architects: Proiectele de anvergură din 2024, în afara Bucureștiului
Caravana Reciclării Creative, care inițiază copiii în principiile economiei circulare, primeşte recu...
GEWISS achiziționează majoritatea acțiunilor BEGHELLI și anunță o ofertă publică obligatorie de deli...