Muller Das Kaskaval este un produs din familia brandului Muller, relativ nou pe piata din Romania, unde si-a facut aparitia abia anul trecut printr-o reclama care a iesit din conventionalul reclamelor la mancare si care a facut o demonstratie de calitate, inteligenta si bineinteles de bun gust (doar avem de-a face cu domeniul culinar).
Anul acesta Muller Das Kascaval a revenit cu o noua campanie… maturata si declinata 360, cu un mesaj clar: Muller Das Kaskaval. Maturarea da gustul. Meniul acestei campanii contine un spot TV cu mult appetite appeal, care transforma o simpla omleta intr-un mic dejun epic. O comunicare puternica, adaptata mediului online, printr-o serie de video-uri cu retete seducatoare si uber vedete (si invers), este felul principal. Retetele din online sunt ancorate in tendintele moderne de gatit, iar Alice Peneaca si Nicoleta Nuca „invata” sa transforme o reteta simpla, intr-o uber reteta si niste video-uri oarecare intr-unele viralizabile, care de la inceputul campaniei a generat deja peste 850.000 de view-uri cumulate. Ingredientele principale sunt creativitatea si putina autoironie.
„Muller este un brand care face un pariu frumos pe piata de cascaval: gama de produse inovatoare si comunicare curajoasa prin nuanta ei autoironica. Pariul pare castigator pana acum. Filmarea a fost un maraton, am filmat 8 spoturi in 2 zile. Dar nu a fost asa de rau :-). Pana la urma, cine nu s-ar bucura sa lucreze cu cele mai in voga femei ale momentului din fashion si muzica?”, declara Valentin Suciu din pozitia de regizor al acestor spoturi.
„Campania este declinata 360 de grade, punand insa accent foarte mult pe online, dovada fiind si lansarea cu aceasta ocazie a site-ul Muller in Romania. Spotul TV ofera deschiderea campaniei si introducerea in poveste, fiind un teaser pentru componenta online, unde consumatorul este asteptat in bucataria specialistului Muller Das Kaskaval alaturi de invitatele lui – Alice Peneaca & Nicoleta Nuca. Spoturile de online directioneaza targetul pe website-ul www.muller.com.ro unde consumatorul poate gasi mai multe retete si unde acesta poate intra in concursul cu uber premii pus la dispozitie de Muller Das Kaskaval”, spune Laura Simionescu, Marketing Manager Muller.
„Executiile creative apeleaza la umor si la o doza fina de autoironie asumata, care face ca vizionarea lor in mod repetat sa devina o placere, iar consumatorul sa ramana conectat la divertismentul si informatia oferite, asa cum credem ca ar trebui sa fie toate reclamele pe care le vedem la televizor sau le urmarim pe internet”, a spus Diana Benko, Partener Jazz.
De pe youtube ajungem pe facebook, unde campania este sustinuta in social media prin intermediul blogger-ilor care interactioneaza cu produsul si care au rolul principal de a educa consumatorii in ceea ce priveste maturarea care da gustul unic Muller Das Kaskaval.
Comunicarea se regaseste, bineinteles, si in-store prin materiale care iti reamintesc de maturarea care da uber gustul Muller Das Kaskaval si care, de data aceasta, vine cu o promotie si o provocare pentru consumatori: o poza cu reteta preparata cu Muller Das Kaskaval aduce consumatorului, daca incarca imaginea mancarii pe noul site Muller, unul din cele 6 city break-uri culinare sau una dintre cele 60 de carti de retete.
„Desi atentia noastra a fost concentrata in mare parte pe online, comunicarea campaniei a fost adaptata in functie de fiecare mediu. Astfel, la TV avem un spot epic, care speram sa ruleze in timpul unui film epic, iar in online re-invatam sa preparam retete pe care le stim deja, intr-un mod amuzant, alaturi de vedete romanesti. Dar ceea ce leaga toate mediile ramane mesajul: Muller Das Kaskaval. Maturarea da gustul.” Mircea Țara, copywriter Jazz.
“Cand ne-a venit ideea, au aparut si 3 propuneri de script. Apoi ne-am indragostit cu totii, agentie si client deopotriva, de idee. Atat de tare incat din 3 scripturi am ajuns sa filmam 8 povesti care vorbesc amuzant si autentic despre calitatea produsului, despre gust. Pe scurt: un Das Proiekt pentru un Das Klient.” spune Andreea Ghenoiu, Group Creative Director Jazz.
Focusul campaniei este sa demonstreze ca maturarea da gustul unic Muller Das Kaskaval, iar Jazz a reusit sa faca acest lucru intr-un mod care nu plictiseste, nici la TV, nici in online (site-ul Muller iti lasa gura apa, iar pagina cu retete te invita sa descoperi moduri noi in care poti include Muller Das Kaskaval in preparate). Concluzia, una simpla si memorabila: maturarea da gustul.
Echipa Jazz care a dat savoare gustului Muller Das Kaskaval a fost formata din:
Valentin Suciu – Creative Partner, Andreea Ghenoiu – Group Creative Director, Raluca Matei – Art Director, Mircea Tara – Copywriter, Diana Benko – Partner, Georgiana Neacsu – Account Manager
Din partea Muller au contribuit: Laura Simionescu – Marketing Manager, Bogdan Gheorghe – Brand Manager
Spoturile sunt produse de Film Factor, in regia lui Valentin Suciu, DOP – Jordi Rexach.
Website-ul este realizat de Pukka, promovarea in social media de Webuzz si promovoarea online de catre cei de la 2 Parale.