Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe&Partners si Initiative aduc Praga mai aproape de iubitorii berii Staropramen

Cele două agenţii comunică integrat lansarea celui mai recent brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.

Campania va debuta pe 29 iulie printr-o serie de evenimente dezvoltate de Lowe&Partners, prin care consumatorii sunt invitaţi să savureze o bere cehească în spiritul şi atmosfera unică a oraşului Praga. Caravana va începe în Bucureşti şi va continua în: Timişoara, Cluj, Braşov şi Iaşi.

“Ne-am inspirat din valorile brandului Staropramen provenite din tradiţia şi cultura unei capitale cu o istorie fascinantă şi am transpus atmosfera din oraşul de aur în mijlocul consumatorilor români. Am mers mai departe şi ne-am dorit să-i provocăm, să-i învăţăm să spună noroc în cehă (Na zdravi!), să savureze aerul boem alături de o bere excepţională, să se bucure de distracţie şi de nenumărate surprize”, spune Mihai Fetcu, Creative Director Lowe&Partners.

Participanţii la evenimente vor fi întâmpinaţi de acordurile muzicii ceheşti tradiţionale şi vor primi la intrarea pe teritoriul Staropramen, un cort de peste 200 de metri pătraţi, un “permis de liberă trecere” pentru cele trei zile în care caravana va poposi în oraşul lor. O imagine panoramică cu privelişti din Praga, statui vii, teatru de stradă, caricaturişti şi un poştaş care va împărţi vederi timbrate pe care consumatorii le pot completa „din teritoriul praghez Staropramen” şi trimite direct către cei dragi, vor face parte din atmosfera de sărbătoare.

Campania este susţinută prin evenimente de lansare, spot TV şi materiale de promovare la locul de vânzare. Strategia de media a fost dezvoltată şi implementată de Initiative, agenţie care în urma unei licitaţii organizate la începutul anului derulează campanii media pentru toate brandurile Bergenbier S.A.

Lowe&Partners gestionează contul de creaţie al Staropramen din luna aprilie, după ce la sfârşitul anului trecut a câştigat conturile Beck’s şi Stella Artois.

Staropramen, berea pragheză numărul 1 în lume, este marca emblematică a Grupului StarBev, fiind disponibilă în prezent în peste 30 de ţări din întreaga lume. În România, Staropramen se produce sub licenţă la fabrica Bergenbier S.A. de la Ploieşti, respectând cu stricteţe reţeta şi toate procesele tehnologice de fabricaţie şi de control al calităţii berii impuse de producătorul ceh.

Echipa implicată în proiect este formată din Tiberiu Mercurian – Director de Marketing şi Ioana Bondrilă – Senior Brand Manager din partea Bergenbier S.A, Mihai Fetcu – Creative Director, Anca Diţu – Account Director şi Ştefania Ion – BTL Manager din partea Lowe&Partners şi Ruxandra Ştefan – Client Service Director şi Mihnea Ursu – Account Manager din partea Initiative.

Bucuresti, 28.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.